11 sierpnia 2011

Błędy


Nie martwcie się jeśli nie działa wam Starplaza i Salon Piękności :)
Admini już zaczęli na szczęście nad tym pracować - ja na ten czas korzystam z Mozilli, której nie lubię! (bo za bardzo kojarzy mi się ze szkołą, gdzie musieliśmy na niej pracować ;))

Ja mam jeszcze inny problem, a mianowicie z Apartamentem :

Wczoraj chciałam zaprojektować nowy pokój - no i oczywiście przeglądałam schowek, po czym ten zawsze zawiesza się koło 4-5 strony i nagle znika wszystko - pozostaje tylko białe tło znane ze Starplazy lub Salonu Piękności :( Oczywiście pisze to co zwykle - Film niewczytany ... Na szczęście mój Adobe Player jest całkowicie sprawny - po prostu błąd na Stardoll - bardzo męczący . . . 

A wy spotkałyście się jeszcze z jakimś innym błędem ładowania strony na Stardoll w ostatnich dniach?


9 komentarzy:

  1. Mi się też nie chciał załadować schowek, tylko że nic się nie ładowało, po prostu było tak jakbym nic nie miała w schowku i wczoraj kilka rzeczy zniknęło mi apartamentu ale już są :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam jeszcze problem z imprezą. Jak weszłam nikogo nie widziałam, jakbym była na niej sama, a tak nie było. Nie pomagało odświeżanie ani wylogowanie i ponowne zalogowanie. Nic. Na szczęście już jest dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Starplaza już mi dobrze chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie czeto zdarzaja problemy z imprami xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jeszcze o nie zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nigdy nie chce się załadowac impreza :(

    OdpowiedzUsuń