8 sierpnia 2011

Catwalk :)

Kiedyś ten pokój (2 od dołu po prawej stronie) wyglądał tak:
Oczywiście do tego pomysłu wrócę - bo to wnętrze na prawdę mi się podoba :)
Ponieważ myślałam o wybiegu postanowiłam coś stworzyć i wyszło mi tak:

Teraz, patrząc na ten obrazek już wiem czego mi brakuje ^^ drugiego napisu DKNY po prawej stronie :) i zaraz go dorobię :) a wy coś dodałybyście do tego wybiegu? a może czegoś jest za dużo?
Jeśli chodzi o koszt: 37sd i 830sm 
Do tego pokoju dokupiłam dosyć duuuużo rzeczy, więc trochę kosztował - na szczęście większość rzeczy była za sm :) I jak się wam podoba?

7 komentarzy:

  1. Mi bardzo. Przesunęłabym troszkę tą lalkę w tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi pokuj mam podobny ;l
    chodzi mi o scene robilam go wczoraj :P wiem moze to byc dziwne ale to samo z siebie wyszło :D
    missaschley1986

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Kiedyś próbowałam zrobić coś podobnego, ale miałam za mało stołów.

    OdpowiedzUsuń