6 sierpnia 2011

Cenne ciuszki prawie za FREE ?!

Artykuł oparty na poście z bloga: http://dirtystardoll.blogspot.com 

Wczoraj natrafiłam na ciekawy artykuł zamieszczony na blogu powyżej. Niejaka Fol_let posiadała bardzo cenną sukienkę (Scuba dress DKNY) zaaa... 0sm ! 


Dobrze widzicie. Ponadto chciała sprzedać ją za sporą sumkę, a mianowicie 2000sd. 

(dwa powyższe screeny z bloga http://dirtystardoll.blogspot.com)

Kiedy dowiedziałam się o tym postanowiłam trochę zagłębić się w tę sprawę. 
Weszłam w Starbazaar i co widzę... ? 


LE za 0sd ! 
To jest co najmniej dziwne. 
Po odwiedzeniu Vikaka1995 omal nie spadłam z krzesła

Tu wybrałam wszystkie ciuchy z DKNY z jednego pokoju. Ich ceny wahają się pomiędzy 2sm, a 4sm i 2sd, a 4sd.

Co o tym wszystkim myślicie ? 

7 komentarzy:

  1. Scuba za 0sm - to temu, że kiedyś za zakupy dostawało się prezenty z DKNY no i widać ta osoba miała dużo szczęścia, bo ma Scuba za darmo ;) 2000sd za tą sukienkę to bardzo niewiele bo ceny wahają się od 3500 do 6000sd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki LE dostawało się po kilku kolekcjach za każdy zakupiony ciuszek :D więc mam chyba 4 takie po 0sd :) Co do ciuchów po 2sm to zapewne albo się z kimś wymieniła albo kupowała je za rl pieniądze ;) albo miała szczęście i wygrała lub znalazła tanio w bazaarku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. lub jeśli chodzi o tanie rzeczy to np.kupowała je innym kontem a potem odsprzedawała sb xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, albo miała niewiarygodne szczęście, albo ukradła konto, albo nie wiem... Albo błędy Adminów ;> Sama nie wiem, skąd mogłaby wytrzasnąć takie ciuchy prawie za darmo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda ma na wszystko odpowiedź ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała takie miec!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń