14 sierpnia 2011

Empik :)

[co do wcześniejszego postu Ani, to bardzo dobre pomysły :) ja mogę się zająć oceną apartamentów]

Przechodząc do tematu - to pewnie osoby, które zwiedzały Empik zauważyły zeszyty z nietypowymi okładkami - ponoć to jakaś edycja limitowana . . . Choć wczoraj były urodziny mojej babci, to ja dostałam prezent - od mojej cioci, która stwierdziła, że zauważyła coś boskiego, a jej się do niczego nie przyda, a że nie zna innej osoby, której mogłaby kupić zeszyty to mi je sprezentowała :

(kliknij na obraz, aby powiększyć)

Okładka zeszytu pierwszego od prawej strony nawet przypadła mi do gustu - ponoć to Janis Joplin :) Środkowy zeszyt bez wątpienia ukazuje Snoop Doga, a trzeci - macie jakiś pomysł?

Co sądzicie o tych okładkach? Hit czy kit?
I gdybyście miały wybierać standardowe okładki albo takie jak powyższe to jakie byście wybrały? 

PS. Moja mama stwierdziła, że ten zeszyt pierwszy od lewej idealne nadaje się na zeszyt do religii ^^

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 to chyba Ozzy Osbourne a 3 to Audrey Hepburn :D Ja jednak wolę zeszyty z gwiazdami ,ja mam z Rihanną i Dodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okey, bierz się z ocenki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trojka to Audrey Hepburn na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  5. One są boskie :D Też je widziałam , i właśnie mam zamiar kupić se z Jackiem Sparrowem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też je widziałam :D, chyba najbardziej mi się jednak podoba The Blues Brothers i Jackiem Sparrowem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się osobiście nie podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. EMPIK! Kurcze, zawsze marzyłam by się tam wybrać !! Są tam japońskie gazetki :D !! Kyaa, Ohayo, Otaku... Co do zeszytów, nawet fajne, choć ja zazwyczaj wolę jakieś esy - floresy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę zeszyt z jednokolorową okładką :D wtedy sobie go ozdabiam jak mi się nudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O super. Słodkie i z gwiazdą w jednym. Są ekstra. Chciałabym takie mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie sobie. Ja lubię zeszyty w motywy kwiatowe, albo czyste(jednokolorowe).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Chcę takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są jeszcze 3 inne jak chcecie to zobaczcie:
    http://www.empik.com/brulion-a4-pets-rock-pan-dragon,prod61081099,zabawki-p

    OdpowiedzUsuń