10 sierpnia 2011

Kilka informacji

Jutro mnie nie będzie, więc jeśli macie jeszcze coś ze mną na szybko do załatwienia, piszcie dzisiaj.

Co do sesji to mam zaległą sesję z Martą i A_J_Z_ . Postaram się zrobić je, jak najszybciej (prawdopodobnie piątek) i przepraszam, że musicie czekać. Z weroniczka. w ogóle nie mam kontaktu, więc nie wiem, czy jesteś nadal chętna.

W tym miesiącu mam już pełny terminarz, więc raczej nie przyjmuję już zgłoszeń do sesji.

Przypomnienie:

12.08 murzynka...true
16.08 missaschley1986
19.08 pauki_97
23.08 rosaliaa
26.08 IwaOliwa
30.08 .Tusia

(przepraszam za ewentualne błędy w nickach)

Uwaga!

Każda osoba zgłoszona do sesji musi dzień wcześniej wysłać mi zaproszenie do znajomych z wiadomością "sesja ... ( dzień) + suitechat/impreza". Jeżeli tego nie zrobi sesja zostanie odwołana, a ja mogę wziąć na miejsce tej osoby kogoś innego. Również waszym zadaniem jest w dniu sesji napisać do mnie na chacie z przypomnieniem o sesji! Tak, jak poprzednio, jeśli tego nie zrobicie, sesja się nie odbędzie.

6 komentarzy:

  1. Bardzo przepraszam ale wczoraj całkiem zapomniałam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, jeżeli będziesz znała już dokładny termin mojej sesji to daj mi znać dzień lub więcej wcześniej, bo może mi coś wypaść - ostatnio dużo mam zaplanowanych i niezaplanowanych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na sd mam cie w przyjaciolach, wiec co zrobić mam?
    A i na sd jestem rosalie3004

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej się nie zgłoszę, bo prawie nie ma mnie w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się raczej nie będę zgłaszać bo nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. no i przepadło...:( byłam wtedy na wakacjach

    OdpowiedzUsuń