13 sierpnia 2011

Kolejne pokoje gotowe !

Dziś nie wiedziałam który pokój pierwszy udekorować ,zdecydowałam się na pokój Beach Villa !
Tu musiałam dokupić właściwie wszystko oprócz psa i palmy:D Prawdę mówiąc nie chciało mi się szukać nic w showku . Straciłam 129sd i 290sm ,kupiłam też sok za 40sm jednak nie znalazłam dla niego miejsca i nie liczę jego ceny . Kupiłam też na reszcie tego ślicznego delfinka <3 W pokoju są uwaga ! tylko 24 artykuły ,myślałam że więcej tego będzie ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona .

Niestety pokój jest baaardzo długi ,więc jeśli chcecie zobaczyć go w całej okazałości zapraszam do mojego apartamentu .
Skończyłam także pokój z projektami ,oczywiście moimi które musiałam kupić:( No nic :D niedługo do kupię resztę zaprojektuje nowe i tak dalej :) Wydałam na ren pokój 96sd i 460sm :( strasznie dużo straciłam i ciuchów kupiłam nie wiele ,tylko kilka a reszta poszła na remont : |
Ale jestem zadowolona także z tego pokoju .

Łącznie straciłam 225sd i 750sm O.O truudno :D


5 komentarzy: