10 sierpnia 2011

Kuchnia + projekty


Dziś skończyłam moją kuchnie :D
 Na dokupione artykuły wydałam 39sd ,110sm + kupiłam HB =0sd na koncie :D 
Ale to nic ,z resztą poczekam do ok 15 sierpnia chyba że uda mi się zdobyć sd ^^
Wykorzystałam łącznie do tego pokoju 53 artykuły .
Teraz w kolejce jest bar ale nie mam pomysłu na jeden pokój który na razie nie ma swojego przeznaczenia :| 
Coś się wymyśli ;P
Oto moje projekty ,nic pięknego ale koszulkę ze szminką po prostu kocham :) 
Jednak na razie jej nie kupiłam ale już niedługo będę potrzebowała moich projektów do kolejnego pokoju jakim będzie pracownia projektanta ^.^

5 komentarzy:

  1. Za ile sprzedasz szminkę? A jak nie chcesz sprzedać,za ile chcerz bluzkę z napisem dkny???

    OdpowiedzUsuń
  2. sprzedam za 5sd+ 1sd prowizji ale dopiero ok 15.06

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń