7 sierpnia 2011

Nowa muzyka blogowa :)

Kiedyś musiałam w końcu to zrobić i wymienić muzykę :)
Propozycji było na prawdę dużo :) niektóre znałam, więc nie musiałam sprawdzać :)
Niestety niektóre piosenki w mixpodzie po prostu były niedostępne i nie mogłam ich wgrać :(
Nasz odtwarzacz ma trochę inny kolor i kształt niż poprzedni :)

Miałam jeszcze nagrodzić osoby, które zaproponowały piosenki :)
Najwięcej piosenek <10>, które mi się spodobały podała koko50222 <30PB>
Misia031 podała 9 ciekawych propozycji <25PB>
Na III miejscu kasia_dance 6 propozycji <20PB>
koffam1234, CzarnaRebecca, IwaOliwa <15PB>
mary-lynn49 <10PB>

Gratuluję i dziękuję :)
No i oczywiście życzę miłego słuchania :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję :D Tylko... niektóre piosenki mają tylko wersję instrumentalną - to tak ma być? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Iwa:
    Niektórych piosenek w ogóle nie mogłam znaleźć :/ i niektóre były instrumentalne to już je dodałam żeby czegoś można było posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń