9 sierpnia 2011

Oczy Mangowe.

Jak już Chelsea-Lena wspomniała o oczach, no to czemu by o tym nie napisać ;D Mam nadzieję że temat choć trochę Was zainteresuje :)
Jak już wspomniałam w komentarzu, oczu jest mnóstwo.  Wszystko zależy od kreski [ np. grubości, ołówka, itp. ] oraz stylu, podobnie jak przy doborze ubrań i kolorów.
Starałam się znaleźć coś dla początkujących.
Mimo pozorów nie jest to ekstremalnie trudne ;) Nr 8 i 18 jest chyba taki najbardziej najłatwiejszy. Oczywiście można też samemu rysować, doskonalić swój własny styl.
Ważnym elementem są też plamki światła. Dodają oczom połysk i trójwymiarowość ;) 
Tu już dla bardziej zainteresowanych...
... oraz poziom Hard ;)
Do tego potrzeba już specjalnych ołówków ;) 

No i jak zawsze wtrącę coś od siebie...
[wybaczcie za jakość]
Hmm.. Mój styl to połączenie kreski z Kimi ni Todoke połączone z kreską mojej koleżanki [ dokładnie te kreski wokół źrenic ] i wszystko przerobione przeze mnie ;) 

I to na tyle ;) Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post oraz że sami spróbujecie narysować takie oczko ;) To naprawdę nie jest tak bardzo trudne, wystarczy cierpliwość i dobre chęci :))

Chcecie więcej takich postów?
Na pytania czekam w komentarzach :))

6 komentarzy:

  1. Ja jak się uczyłam to większość takich rysowałam :D ale oczy w sumie można ładnie odwzorować :D głowa to dla mnie wersja hard - zwłaszcza pochylona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciężko idzie owal twarzy i z profilu - nie no, to już jest masakra ;D Owal jeszcze da się znieść, ale z boku to mi wychodzi kompletna masakra xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham rysować i idzie mi to nawet nieźle. Ja z chęcią przeczytałabym więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowałam rysować i niezbyt mi powychodziło xd ale post fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nawet to wychodzi, od dawna rysuję i napewno przeczytałabym takich postów znacznie więcej:)

    OdpowiedzUsuń