17 sierpnia 2011

Okazje :)


Pamiętacie tą oto choinkę? Zapewne tak :) 2 lata temu dostawało się ją za darmo na święta, a rok temu można ją było kupić za 60sd (tak, admini oszaleli). Teraz baaardzo droga choinka w Starbazaarze jest za 5-10sd, czyli baaaardzo tanio w porównaniu do ceny początkowej. Wszystkim tym, którzy w tym roku nie mają zamiaru płacić za choinki kosmicznych sum radzę, by kupili je przed okresem świątecznym. Tak samo bombki i inne ozdoby choinkowe - teraz spotykam je za 2-20sm, a w czasie świąt będą po 40-100sm :) Jeśli chcecie zarobić trochę sd/sm to również radzę kupić takie rzeczy przed sezonem - w grudniu choinka kosztowała 60sd -> teraz zapłacicie za nią 5sd -> za kilka miesięcy dostaniecie za nią 20-50sd :) Ja mam 2 egzemplarze -> jeden dostałam 2 lata temu za darmo, a drugi kupiłam tydzień temu za 5sd :) mary-lynn49 również skorzystała i kupiła tą choinkę za 5sd :) A wy macie tą choinkę? A może zamierzacie kupić?

6 komentarzy:

  1. Jak kupiłam dziś choinkę była za 3 sd naprawdę się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Ja już taką mam, ale nie wiem co z nią zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info, kupiłam za 5sd, cieszę się bo naprawdę można zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam dwie, jedną za 7 sd, a drugą za 2 sd

    OdpowiedzUsuń