11 sierpnia 2011

OMG!

Sprawdzałam właśnie Starplazę i jupi, bo działa :) wchodzę do apartamentu - głównego pokoju, bo chciałam w końcu rozpakować darmówkę z konkursu i zabrać się za remont kolejnego pokoju i moim oczom ukazał się puchar . . . W pierwszej chwili pomyślałam, że pewnie przez przypadkiem go tam wyłożyłam, bo wczoraj bawiłam się pucharami, bo chciałam jakoś znaleźć im miejsce w apartamencie (w nowym pokoju) . . .

po wrzuceniu pucharu z powrotem do schowka dopiero zrozumiałam, że zostałam znów NCG - hehe ^^ przez przypadek, bo nie starałam się o puchar :) to już drugi raz kiedy nie wydałam ani 1sd na kampanię, a puchar sam do mnie przywędrował :) Niezmiernie mi miło i chciałabym podziękować tym wszystkim, którzy na mnie głosowali :) To już moje 4 zwycięstwo w NCG (choć 5 puchar). Nadal jestem w szoku, bo nie spodziewałam się wygranej XD Myślałam, by przed moim wyjazdem się postarać o puchar - a tu taka niespodzianka :)


Na prawdę życzę każdemu z was takiej niespodzianki - wygranej :)
I gratuluję również rosalie3004, która została NCG Watykanu 8 dni temu :)

Teraz "wracam" już do Polski, by powalczyć o MSW :) choć szans nie mam, ale spróbować warto :) choć zamierzam wydać sd tylko na apartament, a nie na kampanię - bo ta bywa często rozczarowująca ^^

Tak więc jeszcze raz wam dziękuję i życzę powodzenia i również takiej miłej niespodzianki :)

12 komentarzy:

  1. Szczere Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje... Chociaż nie chciałabym zostać NCG Watykanu. Nie wstydzę się, skąd pochodzę i nie zmieniam swojej ojczyzny na inną tylko po to by zostać NCG... Jeszcze raz gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, i życzę jeszcze innych sukcesów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ,ja na razie mam inne państwo jednak wolę mieć Polską flagę a na MSW zmienię ją na Polską no ale najpierw skończę apartament :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Chelsea-Leno
    I dziękuję , za głosy.
    Niestety, przez bardzo smutną sprawę nie znajdziecie u mnie pucharu, ale jestem w archiwum Covergirls Watykanu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.
    Ja chyba teraz znowu zmienię kraj na mój ulubiony, piękny, ale tak mały że nie ma tam prawie nikogo.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki, rzeczywiście dla ciebie miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, ale w tym kraju to łatwo :P

    OdpowiedzUsuń