14 sierpnia 2011

Pomysły- co zostaje

We wcześniejszym poście pisałam o moich pomysłach, czyli zostają następujące:
- Kilka stylizacji od MN, czyli krótki poradnik dla dociekliwych - no to jak wskazuje tytuł, prowadzę ja, ale oczywiście redaktorki proszę o pomoc :))
- oczywiście zostają sesje fotograficzne :D
- oceny apartamentów - prowadzi chelsea
- wywiady - Daria
- dział męski-moda
- dodam jeszcze szkołę makijażu
- coś z niczego, czyli jak udekorować apartament
- zasady stardoll pod lupą ;D
- babskie wieczory co 2 tygodnie w sobotę o 20.00
- co tydzień wybór projektów
- przeglądy sklepów
- kinomaniak ;D
- poznaj świat- ze Stardoll'em na krańcu świata - potem wyjaśnienia
- moda na sd i w realu
- szukamy talentów
- pokój nastolatki
- dzień opowiadań
- bliżej gwiazd
- najlepsze książki
- artyści ;D
Dorzuciłam jeszcze kilka pomysłów ;D

Wyjaśnienia:

- kilka stylizacji... czyli po prostu jak zrobić strój z niczego itd.
- zasady sd... czyli poznajemy bliżej stardoll'owe zasady
- babskie wieczory... pogaduchy na czacie
- wybór projektów... co tydzień wybieramy projekt osób mniej sławnych, jak i sławnych
- kinomaniak- polecane filmy
- poznaj świat-ze stardoll'em na krańcu świata - czyli opisy państw itp. itd. + poznajemy stardoll'owiczów z danego terenu
- szukamy talentów- czyli po prostu znajdujemy na stardoll konta warte oglądania ;D
- pokój nastolatki, czyli jak udekorować pokój w realu
- dzień opowiadań- wysyłacie na e-mail(jeszcze nie wiem na jaki ;D) wasze opowiadania, co tydzień publikujemy jedno
- bliżej gwiazd - czyli idziemy tropem wielkich sław realu, znajdujemy filmiki z planu itd.
- artyści - wysyłacie prace na e-mail ( jak wyżej), a my co tydzień wybieramy i dodajemy najlepszą pracę ;D

8 komentarzy:

  1. Ja mam taki pomysł . Aby robić wywiady z użytkownikami z innego kraju nie koniecznie sławnymi. I jak wygląda ich życie w danym kraju itp .

    OdpowiedzUsuń
  2. nom, A_J_Z_ dobry pomysł, ale trzeba kogoś kto umie perfekt angielski, więc ja odpadam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A Magda ? Ona dość dobrze zna angielski ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę się zająć filmami, książkami, itp :)) Postaram się także przybliżyć kulturę z innych krajów [ oczywiście jak Was to interesuje :)) ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wszystkie pomysły są super!!!

    OdpowiedzUsuń