12 sierpnia 2011

Zapraszam...

Nie chcę spamować, więc dam tylko krótki post.

Serdecznie chciałabym zaprosić was na mojego nowego bloga (tym razem się uda :P)


Trwa tam loteria, która odbędzie się, kiedy blog będzie miał dużą liczbę obserwatorów :) 
Dzisiaj zaczynamy pisać, więc posty dopiero powstają, ale gwarantuję wam, że będą świetne, w końcu "zatrudniłam" wspaniałych redaktorów.

Więc, jeśli macie czas, dodajcie się :)

P.S. nie przestraszcie się nagłówka, nie jestem w tej dziedzinie uzdolniona, niedługo będziemy mieć nowy :)

5 komentarzy:

  1. są problemy na ocom, nie wiem czemu, na bloga wejść można jeszcze przez meganieznajoma.blogspot.com ale jak się nie naprawi, to będę musiała szukać innej nazwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam. Mi też działa. Zaraz zapiszę się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń