11 stycznia 2012

Nietuzinkowy Konkurs

Na Satrdoll pojawił się, konkurs o którym warto napisać. Chodzi w nim o przedstawienie skutków palenia papierosów na swojej doll. Wygląda on tak:
A komentarz pod obrazkiem brzmi tak:
Czy znasz kampanię QueenStephanii? Tak, jej lalka przedstawia osobę, która pali papierosy. Czy Ty też przyłączasz się do tej kampanii przeciwko paleniu? Stwórz dollkę, która pokaże negatywne skutki palenia i wygraj Stardolary! 


Konkurs trwa do 19 stycznia macie zamiar w nim wziąć udział?
Jutro (bo dziś dla mnie już jest późno na pisanie postów) postaram się napisać Wam coś o paleniu papierosów i o nich samych.



10 komentarzy:

  1. Doll tej lalki naprawdę efektowna.Ale ja chyba nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna ta doll. Taka realistyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam konkretnego pomysłu ;] Wszyscy się na ten 19 stycznia uwzięli czy co? D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll jest świetna,dokładnie przedstawiła przyczyny palenia papierosów. Jej pomysł został w bardzo ciekawy sposób wykorzystany :) Gratuluję pomyslowosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się, pomysł świetny.
    Dollka naprawdę oryginalna i fajna :)
    Zobaczę czy wezmę udział :)
    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. A lalek świetnie ustylizowali, poprostu pokazuje prawdę skutków palenia papierosów. Spróbuję wziąć udział, chociaż i tak za pewne nie wygram.


    werko40

    OdpowiedzUsuń
  7. Doll wygląda super. :D (w takim sensie że świetnie przedstawili to z papierosami).Widziałam konkurs i myślę, że mają rację co do papierochów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa kapania.Ja raczej nie wezmę udziału, bo to trochę pracochłonne.Ale przekaz bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam pomysłu, ale się zgłosiłam. Coś tam się zrobiło :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak ta Doll jest nie konkurencyjna :) Nie mam nawet najmniejszej sznasy z nią wygrać, więc lepiej będzie gdy nie wemze udziału w konkursie, za to życze powodzenia innym :)

    werko40

    OdpowiedzUsuń