28 marca 2012

Wielka loteria blogowa

Loteria składa się z 5 progów, po przekroczeniu każdego z nich pula nagród wzrasta.

Aby wziąć udział w loterii należy:
- być obserwatorem bloga
- napisać w komentarzu, czy jest się SS czy NSS
- podać swój nick na Stardoll

Do wygrania po przekroczeniu 800 obserwatorów:

2x reklama w pasku bocznym na tydzień
2x 50sm
2x 50PB


Do wygrania po przekroczeniu 850 obserwatorów: 

2x reklama w pasku na 2 tygodnie
2x 100sm
2x 100PB
1x 10sd


Do wygrania po przekroczeniu 900 obserwatorów: 

2x reklama w pasku bocznym na 3 tygodnie
1x 200sm
1x 200PB
1x 20sd


Do wygrania po przekroczeniu 950 obserwatorów:  

reklama na miesiąc w pasku bocznym na miesiąc
1x 300sm
1x 300PB
1x 30sd


Do wygrania po przekroczeniu 1000 obserwatorów: 

Członkostwo SS za 12,30zł
reklama w pasku bocznym + w poście
400sm
400PB
40sd


Wyniki loterii zostaną podane po przekroczeniu ostatniego progu, 
czyli 1000 obserwatorów. Pula nagród może się jedynie zwiększyć!
PS. Podczas wyników loterii będę sprawdzać, czy wszyscy zwycięzcy obserwują bloga!

114 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, jestem NSS.
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Jestem SS
    Kicia787

    OdpowiedzUsuń
  3. Zg
    Nie jestem ss ,ale posiadam na koncie SD

    wikafioletowa

    OdpowiedzUsuń
  4. mary-lynn49
    ss
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Jestem nss.Jakby się zmieniło, to napiszę od nowa :D
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Nie mam ss (skończyło się wczoraj)

    zakrecona28

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się:
    jestem ss :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, Feniks99 SS ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna loteria :).
    Oczywiście, że się zgłaszam ;)
    Jestem SS ;)
    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, jestem ss, które niestety kończy mi się za niedługo (nie sądzę, aby były wtedy wyniki loterii), ale zawsze mogę się nim stać, jakby była taka potrzeba.

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Jestem SS.
    -Julusiunia
    Jestem obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Obserwuje bloga ( nazwa Marta)
    Nie jestem ss
    Nick na stardoll : odonart

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :) jestem NSS madziucha1232 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Jestem obserwatorem bloga obserwuję jako:Żeeluśś
    Jestem NSS .
    Nick na stardoll:selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Jestem ss

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się
    nie jestem ss

    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się jestem ss


    werko40

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    na razie jestem NSS ale chyba będę SS
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem obserwatorem
    jestem ss
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;) Nie jestem ss , może będę ale mam 12 stardolarów ;) Na stardoll jestem ; Kate-_

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się jestem SS kończy mi się za tydzień :(
    Na SD kiti10Cool
    Obs. kiti10Cool

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się

    Jestem SS

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się
    Tia1601

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    Jestem ss
    Jestem obserwatorem (OliwiaD)
    Nick na stardoll: OliwiaD

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się A_J_Z_ jestem obserwatorem bloga i ss

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    jestem NSS, ale jak loteria będzie się kończyć to sobie doładuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Zg. się
    Jestem NSS
    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    jestem ss
    nick: xxxnatkaxxxx

    OdpowiedzUsuń
  30. Zg się ;)
    Jestem nss
    Zawszenikama

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :D
    Jestem ss.
    Nick; patuus.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się 8-)
    Jestem ss :]
    karokoiac101

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    JEstem SS :)

    lawista11

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się. Jestem SS i obserwuję bloga.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  35. nss :)
    metaleila

    OdpowiedzUsuń
  36. nss :)
    metaleila

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszm się! Narazie jestm NSS ale może się to zmianić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :P
    Jestem NSS, ale niedługo będę SS. Mam sd jak coś :P

    MileyA2012

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    NSS
    MissKristin134

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    jestem SS
    Lekkoprawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się ;D
    jestem SS
    miley1123blue

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    Jestem NSS, ale za niedługo będę SS ;p

    013_Olcia_013

    OdpowiedzUsuń
  43. zg się, choć nie wiem czy można xD 800 obs jak na razie niii ma ;*
    nie mam ss, sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  45. już mam ss ;>
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Eli_Gwiazdeczka
    Jestem SS

    OdpowiedzUsuń
  47. Zglaszam się
    Jestem SS
    Tula123

    OdpowiedzUsuń
  48. zg się .
    oliwia-dance .

    obserwuje jako : oliwia-dance
    jestem : Nss .

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam sie.
    Jestem obserwatorem.

    agusia_1997_18

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam sie, jestem SS

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  51. Zg. się Obserwuje bloga pod nazwą : Nataliaa. Nazwa na stardoll : TosiaxD
    Nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się jestem SS
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się! Niestety nie jestem SS.
    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  54. chomiska zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się jestem SS jeszcze przez 7 dni.....
    Dodałam się do obserwatorów bloga.
    Nick na stardoll-MissGoldOliwia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zg się:)
    Nie jestem SS.
    Mój nick na stardoll to pati.kludusia

    OdpowiedzUsuń
  57. zg

    nazwa stardoll li244
    nazwa obserwatora li244

    OdpowiedzUsuń
  58. Zg się ;))
    nie jestem ss..
    obserwuję bloga



    na SD : Karola287

    WBIJAĆ !! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się. Jestem Royalty

    fizia67

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się
    Jestem nss

    popsy25e

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się
    jestem nss
    miss.Super.1

    OdpowiedzUsuń
  62. ZGŁASZAM SIĘ ;)
    NSS
    _aleks_ ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się
    NSS
    mr.sValentine

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się jestem ss


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Na stardoll jestem Viciia1996

    OdpowiedzUsuń
  66. zg się jestem ss i 800-tnym członkiem xD

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  67. zgadzam się
    jestem SS
    BeckyG.1

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się, jestem ss i obserwuje tego blooga.

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się. Jestem SS i obserwuję waszego bloga.

    Julia90909

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się ;)
    Jestem SS

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam sie :))
    Jestem SS

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  72. SS Amy00709 jestem obserwatorem :3

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się jestem SS (zostały mi tylko 5 dni;()



    Ms.TomlinsonL

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się, jestem ss

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się jestem NSS.
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się !
    Jestem NSS
    Qnopers_x3

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się.
    Jestem NSS.

    EnerilDil

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się, jestem nss.
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  79. Buahahahaha zgłaszam się xd
    Poluję na reklamy, ponieważ nie mam stardolla.

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :) Nie jestem SS.


    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  81. Zg się
    nie jestem ss ale mam parę stardolarów :)
    Sokol990

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się nie jestem ss
    wikacoral

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się.

    Jeszcze jestem SS (7 dni), ale wątpie, że obserwatorzy wzrosną do 1000 po tygodniu.
    No ale.

    Danielle434

    OBSERWUJĘ <33

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się jestem nss

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się
    jestem ss

    Lady_Venua

    OdpowiedzUsuń
  86. Nie jestem ss ,ale posiadam na koncie SD

    wiktoria200

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się PurpleCukierek jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się.Jestem NSS ale posiadam stardollary.

    Elizuniaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się.Jestem NSS.

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się ;D

    jestem ss :D

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się :)
    Nie jestem ss.
    Mój nick na stardoll to superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się ;)
    Jestem SS


    Julka18.06

    OdpowiedzUsuń
  94. lady166

    jestem NSS ale mam sd

    OdpowiedzUsuń
  95. To ja może dodam że nie jestem ss ale mam sd :3
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się ;)
    Jestem nss.
    Nick: MaryM..

    OdpowiedzUsuń