4 lipca 2012

(Połowa) Sesji rysunkowej Anusia.com

Ach, wakaaacje~~
Znów są wakaacje~~
I są też seeesjeee~~

... a właściwie połowa sesji xD
Gdyż, wyjeżdżam na dwa dni do kuzynki (będzie tam Internet, ale raczej postów nie będę pisać) i no cóż, żebyście po prostu długo nie czekali macie ode mnie tą "połowę" sesji rysunkowej :D

No tak więc, na warsztat wzięłam Anusia.com
Wiem, to jest szkic, ale po prostu nie miałam sumienia zniszczyć tego szkicu kredkami ;o Po przyjeździe zrobię pełną sesję...

Dobra, posta nawet nie zwijam, jest za krótki, ale i tak Was ostrzegam, że przypatrywanie się grozi śmiercią lub kalectwem :D






Czekam na Wasze opinie i komentarze ^^

10 komentarzy:

  1. Super :D Dla mnie śliczne :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie.

    Masz talent dziewczyno :P
    Eli_Gwiazdeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalectwem ? Głupstwa pleciesz xd Gdybyś widziała jak moja koleżanka rysuje to byś chyba zginęła na miejscu xd Ale za to druga koleżanka rysuje...że z krzesła spadniesz i w śpiączkę zapadniesz ze zdziwienia O.O Takie cuuda :D
    Także ty nie rysujesz wcale źle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty żartujesz?! Sesja jest śliczna, nie wiem nawet dlaczego sądzisz, ze przypatrywanie się "grozi kalectwem". Chciałabym umieć tak rysować :).
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny! zresztą jak wszystkie :D szkice są lepsze moim zdaniem od rysunków bo kredki często niszczą efekt :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jakie cudne *o* Ale usta coś Ci nie wyszły. Nie mam zastrzeżeń oprócz tych ust! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. O, przepiękne, bardzo mi się podoba, masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przesadzaj.Sesja jest śliczna,niby co ma grozić kalectwem to cudo.?Włosy wyszły świetne.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń