9 sierpnia 2012

I wanna show you something :)

Tym razem - dla odmiany - stylizacje :)
Nie moje, choć przeze mnie stworzone :)

Jest wiele stron, gdzie można tworzyć swoje własne realne outfity, a więc się bawię, bo co innego mam do roboty w ciągu wakacji, gdy koleżanki poszły na pielgrzymkę, a Piotrek śpi do 12 :)

Obecny sezon, to moda na baskinki, a więc jak mogłabym nie zwrócić uwagi na tą prostą, ale całkiem ładną sukienkę :) Oczywiście całe zestawienie dokończyłam w tym samym kremowym kolorze :) Jedynie torebka trochę odstaje, ale niestety nie mogłam znaleźć nic innego :(

I stylizacja nr 2
Tutaj klasyka w połączeniu z neonami :) Twarz modelki wygląda jakby mnie chciała zabić XD ale to nic :) Cytrynowy żakiet mnie urzekł - więc zapewne niedługo wybiorę się na zakupy i postaram się odtworzyć w realnej wersji tą stylizację :)

A wy co o tym sądzicie? Podoba się wam?
Chcecie więcej takich postów? :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje.Świetne są.Obie fajne,jednak druga bardziej mój styl.Ja chcę więcej takich postów.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraź się, ale pierwsza stylizacja ci nie wyszła. Jest blada i nijaka. W drugiej już lepiej. Podobne szpilki widziałam w jakimś sklepie z obuwiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaał :D Świetne :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. obie bardzo mi się podobają :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga mi się bardziej podoba, bo pierwsza jest taka...Monotonna.Wszystko w beżu.

    OdpowiedzUsuń