10 sierpnia 2012

Metamorfoza Amundziak


PRZED: Bardzo mi się podoba - delikatny i stylowy makijaż, jednak usta są trochę za jasne i wtapiają się w lalkę - więc proponuję coś ciemniejszego lub powrót do naturalnego koloru ust :)
PO: W metamorfozach staram się robić wszystko na odwrót, a więc skoro twój makijaż był stonowany - ja zaszalałam z kolorami (biały|żółty|zielony|niebieski|czarny <- te cienie połączyłam). Oprócz tego przywróciłam ustom naturalny kolor - jak dla mnie jest o wiele lepiej w ciemniejszym odcieniu :) Włosy również trochę przyciemniłam i zmieniłam :)



PRZED: Tutaj również stylowo i bardzo ładnie :) Jednak trochę namieszałaś z kolorami - niebieska bransoletka + pomarańczowe bolerko + czerwona torebka :) Bransoletka jest prześliczna, więc proponuję zamiast pomarańczowego bolerka - dać jakiś niebieski/jeansowy żakiecik, a torebkę wymienić na jakąś czarną lub niebieską :)
PO: Elegancja połączona ze sportowym stylem - czyli moja standardowa mieszanka :) Chciałam oczywiście nawiązać do kolorowego makijażu i nawet mi się to udało :) Znalazłam u ciebie też trochę modnych ostatnio neonowych kolorów, a więc bez wahania włączyłam je do stylizacji :)

Podoba się? Co sądzicie o metamorfozie? 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za metamorfozę :).
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż:
    Przed: Bardzo ładny, zmieniłabym tylko kolor ust na ciemniejszy :)
    Po: Fryzura bardziej mi się podoba, makijaż też, ale nie 'po' też nie jest wcale lepsze od przed. Tylko troszkę ;)
    Stylizacja:
    Przed: Średnio mi się podoba, za dużo nagracone jak ja to mówię ;). Zdjęłabym to pomarańczowe bolerko, i zamieniła na coś, bo bez bolerka by było pusto, ale to tu nie pasuje. Reszta ok ;)
    Po: Niezbyt mój styl, ale ok :) Zmieniłabym tylko buty, bo styl sportowy to na pewno nie mój styl ;/ Więc co lepsze nie umiem wybrać :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. W makijażu podoba mi się zarówno przed jak i po.Są cudowne.Lalka jest bardzo ładna.Nie podoba mi się nos.Stylizacja przed jest ładna jednak zgadzam się -zbyt dużo kolorów.Bransoletka piękna-zazdroszczę.
    Str oj po jest fajny.Jednak nie podoba mi się kolor butów i bluzki.Zmieniłabym je na inny odcień zielonego lub żółty.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED:
    doll bardzo pasuje ten makijaż :) podoba mi się :)
    PO:
    również mi się podoba :D
    PRZED:
    źle nie jest ale widać ewidentny przesyt... za dużo wszystkiego
    PO:
    dobre połączenie kolorystyczne ale torebka średnio pasuje... :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. W makijażu PRZED nie podoba mi się nos - jak u świni...Bez urazy :D Makijaż prosty taki...
    W PO ładnie :)
    Stylizacja i PO i PRZED mi się podoba, jednak w PO nie podobają mi się buty i bluzka.

    OdpowiedzUsuń