10 sierpnia 2012

To each, his own :)

Jedni kochają motyw flagi, inni motywy kwiatowe, jeszcze inni sowy, ćwieki, neony, ... , długo by można wymieniać - w każdym razie [prawie] każdy z nas ma jakiś ulubiony styl, którego się trzyma.

Ja na ten przykład uwielbiam motyw wieży Eiffla, który zapoczątkował (wiem, że to śmieszne) mój wujek - przysyłając mi pocztówkę z miesiąca miodowego spędzonego w Paryżu - od tego czasu kolekcjonuję rzeczy związane z tym miejscem, a mam ich dosyć sporo [jednak nie robiłam im zdjęć] :)


w TYM poście przedstawiałam już ślicznego charmsa z wieżą Eiffla -
teraz czas na całą serię kolczyków z tym motywem, które jak się być może domyślacie - dostałam za pośrednictwem sklepu NEFRYT :)
Kolczyki zawsze ubieram pod kolor stroju, a więc żeby nie mieć dylematu - najlepiej jest kupić je wszystkie hurtowo - z pewnością jakiś kolor ulubionych kolczyków będzie można dopasować do ubrań :) Oczywiście kupując tyle par, nie trzeba się martwić o bankructwo - za 12 par płacimy jedyne 9,90zł, a więc cena bardzo niska, a ja jak najbardziej mogę polecić :) Poza tym kolczyki są wygodne i nie przeszkadzają - czasami jedynie się odwracają, ale to raczej przypadłość większości kolczyków :) Jeśli jesteście zainteresowane to TUTAJ możecie zobaczyć i poczytać o właśnie tych kolczykach.

A teraz zapraszam na gifa ze zdjęciami i do sklepu Nefryt oczywiście:

A jaki jest wasz ulubiony motyw? Może ktoś również lubi wieżę Eiffla, albo miał to szczęście pojechać do Paryża i zobaczyć ją na własne oczy? :) I przede wszystkim - co sądzicie o kolczykach? :)

6 komentarzy:

  1. Heh zabawne :D Wujek :D
    Bardzo ładna bluzka ^^
    Ja lubię motyw flagi USA, sówki i wiele innych, jednak u mnie sówka rządzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i kolczyki są śliczne.Motyw wieży Eiffla jest bardzo fajny.Ja nie mam ulubionego motywu.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka najlepsza :D Kolczyków bym nie założyła, bo za wielkie jak na mnie, nie lubię takich ;/ Ja nie mam ulubionego motywu, ale jak bym miała wybierać, to neony i wszelkie groszki, paski i kratka :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka :). Mi się podoba motyw flagi Wielkiej Brytanii, ale niestety nie mam żadnych takich rzeczy :(. Muszę w coś zainwestować :D.
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam :) A rzeczy niestety nie w moim guście ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny motyw jest ale ja osobiście za takimi nie przepadam :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń