14 września 2012

Loteria + ankieta :)

Na wstępie może zacznę od ankiety:

W miejscu 'Other' możecie wpisać własne propozycje - o czym lubicie czytać :) Ankieta pomoże mi i innym redaktorkom poznać wasze zdanie i pisać o tym, co was ciekawi :)



LOTERIA - WYGRAJ 50sd
Loteria jest sponsorowana przez MIssParis125

Aby wziąć udział w loterii, należy:
  1. Być publicznym obserwatorem bloga stardollove5
  2. Wypełnić powyższą ankietę
  3. W komentarzu pod tym postem napisać swój nick na Stardoll
Loteria trwa do końca września - 1 października ogłoszę wyniki :)

16 komentarzy:

  1. Wzięłam udział w ankiecie :)
    Zgłaszam się do loterii.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się
    Wzięłam udział

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział w ankiecie -zaznaczyłam pare odpowiedzi. :)
    Zgłaszam się do loterii .
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :D
    wzięłam udział w ankiecie ;)

    DomCzuCh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :). W ankiecie udział wzięłam. Obserwuję blog :>.
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  6. zglaszam się.
    zaglosowalam.
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  7. W ankiecie wzięłam udział :) Ja się nie zgłaszam bo nie mam ss :(
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak ogólnie, to ja też nie mam ss...Ale jak coś, to wybiorę wartościowe prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A, no to ja też :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, ankieta wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam sie.;dd

    wziełam udział w ankiecie.;p

    MissEnaAnna1234

    OdpowiedzUsuń