27 września 2012

Afican.

   Witajcie !
 Przepraszam ,że długo nie pisałam ,ale miałam dużo obowiązków.
 Dziś opiszę Wam styl African - mam nadzieję ,że post się spodoba . : ) 

AFRICAN : 

Jak łatwo się domyślić styl ten pochodzi z Afryki .
Styl African można podzielić na dwa 'podstyle' ; czysto afrykański i podróżniczy.
Dominują tu kolory  takie jak niebieski , brąz , pomarańcz, żółć , zieleń. 
Charakterystyczne są długie spódnice, sukienki (maxi). Najczęstsze motywy to te ze zwierzętami i kwiatami. 
Zobaczyć możemy wiele ozdób takie jak : 
- turbany 
- naszyjniki 
- różne kolczyki.
Biżuteria najczęściej wykonana jest ze zwierzęcych kłów.          
 
A oto Afrykanki ! ♥    
Obrazek pochodzi z : http://sbart.pl/niezapomniane-wakacje/




A oto moja stylizacja opisująca ten styl na Stardoll. :)



Podoba się Wam stylizacja i sam styl African ? 

Prawdopodobnie jutro dodam inne posty opisujące style ,bo będę miała wolny dzień - idę na zawody w bieganiu , a potem to domciu. ♥ 
Miłego popołudnia !



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! :)
    Fajny post ;]


    PS. Zauważyłam mały błąd - Afrykanki z wielkiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, wyszła Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :).
    PS: Powodzenia!
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;D my też mamy jutro zawody z biegania, jednak ja się na nie nie wybieram. Oczywiście już opieprz, że 2 osoby jadą. Powodzenia :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  5. A można spytać w jakim województwie mieszkasz? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam w pośpiechu i jutro poprawie błąd . ;)
    A pewnie , że można :D Mieszkam na Podkarpaciu , a Ty ? ;)
    W99

    OdpowiedzUsuń
  7. A i dziękuję za miłe opinie . ;)
    W99

    OdpowiedzUsuń