1 września 2012

Dziś 1 września :)

Dla jednych stety dla innych nie - no cóż, nie wszyscy przepadają za szkołą ... a niektórzy wręcz się za nią stęsknili :) a jak jest w waszym przypadku? 

Jeszcze kilka lat wcześniej, gdy chodziłam do podstawówki bądź gimnazjum - wręcz kochałam szkołę i nie mogłam się doczekać, kiedy wakacje się skończą i zacznie się nauka ... Teraz jestem zdania, że wakacje mogłyby trwać 10 miesięcy, a 2 miesiące nauka - ale życie nie jest takie piękne :( niestety ... Tak na prawdę - brakło mi wakacji, bym mogła zrealizować wszystko, co chciałam :) 

Tym postem teoretycznie chce was pocieszyć, a nie zdołować, dlatego zaraz podam rozpiskę ministerstwa edukacji o wszystkich wolnych od nauki dniach :) mam nadzieję, że humor wam się poprawi :)


No to zaczynamy! :)

3 września (pn.) - idziemy do szkoły na rozpoczęcie :( 
1 listopada (czw.) - Wolne!!! Jeśli nasi dyrektorzy będą 'ludźmi' i uczynią piątek dniem wolnym - to czeka nas pierwszy długi weekend 1-4 listopada :)
11 listopada - święto Niepodległości - niestety wypada w niedzielę :( dodatkowego dnia wolnego nie będzie  niestety :(
22 grudnia (sob.) do 1 stycznia (wt.) - Wolność!!! - i to prawie dwa tygodnie ferii świątecznych :)
Święto 3. Króli wypada w niedzielę :( niestety wolnego nie ma 

FERIE ZIMOWE:
12 stycznia - 27 stycznia (lubuskie, świętokrzyskie, małopolskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie) - kto jeszcze wraz ze mną należy do szczęśliwców, którzy jako pierwsi mają ferie? :) 
19 stycznia - 3 lutego (podlaskie, warmińsko-mazurskie)
26 stycznia - 10 lutego (dolnośląskie, mazowieckie, opolskie, zachodniopomorskie)
9 lutego - 24 lutego (lubelskie, łódzkie, podkarpackie, pomorskie, śląskie)

28 marca - 2 kwietnia - święta wielkanocne - 6 dni wolnegooo!
26 kwietnia - mój koniec roku szkolnego ;p jak to dobrze jest być w klasie maturalnej :)
1 maja - 6 maja - święta majowe
30 maja - Boże ciało - wolne
28 czerwca - zakończenie roku szkolnego!!!

EGZAMINY:
4 kwietnia - egzamin 6-klasisty (kto pisze? - pochwalić się!)
23 kwietnia - cz. humanistyczna egzamin gimnazjalny
24 kwietnia - cz. matematyczno-przyrodnicza
25 kwietnia - cz. językowa (jakich języków się uczycie?)
7 maja - :( :( matura pisemna z j. polskiego
i tak aż do 28 maja - koniec matur!!!

Przed wami 10 miesięcy nauki, przede mną tylko 8 (wrzesień->kwiecień i wliczając maturę 5 miesięcy wakacji - maj -> wrzesień - tak wiem, życie jest niesprawiedliwe, ale też kiedyś was to czeka).

Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

12 komentarzy:

  1. Ja stęskniłam się tylko za niektórymi osobami,a nie za szkołą.Również powodzenia w nowym roku szkolnym.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę się stęskniłam za szkołą, ale idę do gimnazjum i to mnie troszkę przeraża. mój brat też jest w klasie maturalnej. życzę wszystkim powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię szkołę bo nie mam problemów z nauką :P. W tamtym roku szkolnym to słaba byłam z wf-u, ale i tak miałam 5 na koniec dzięki zajęciom tanecznym ^^. Chociaż gdyby było 10 miesięcy wakacji, nie miałabym nic przeciwko :D. Sama zawsze mówię że powinny być 2 dni nauki, i 5 weekendu :D W ferie świąteczne mam urodziny więc się nie mogę doczekać ^^. A zimowe mam 3- i cieszę się, bo nie lubię tego uczucia że lutego nie ma, a ja w szkole siedzę -,-. Egzamin mam dopiero za rok :> Również życzę powodzenia :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko.Ja w tym roku pisze test 6-klasisty ._.
    Nie nawidzę 3 września o.o Choć w drugiej strony się cieszę, że szkoła będzie, no bo nie ma to jak śmiech w szkole :D Fajnie by było gdyby do szkoły było na 12 to by się wszyscy wyspali i byłoby gicior :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trochę zaczyna mi się chcieć do szkoły :P.
    Ughh... u mnie ferie będą ostatnie:<.
    Ja również życzę wszystkim powodzenia w nowym roku szkolnym :).
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie nie brakuje mi szkoły, wolałabym jeszcze trochę wakacji, ale cóż..Ferie zimowe również mam jako pierwsza. Co do egzaminów, niestety w tym roku piszę gimnazjalny ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A no właśnie, ja też mam ferie jako pierwsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. stęskniłam się za kanapkami na matmie, które zawsze zjadałam :D no i oczywiście niektórymi osobami z klasy :P
    ferie mam na samym końcu :( wrrr
    no i czekają mnie już egzaminy na trzecią klasę :( cały czas się zastanawiam czy pisać niemiecki, czy angielski :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idę do nowej klasy i nowej szkoły ,ale jestem optymistką i myślę ,że będzie dobrze.
    Magda życzę powodzenia na maturze ! ♥
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  10. :)) Zapraszam serdecznie do siebie :) - KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh... ja mam mieszane uczucia, trochę tęskniłam, ale z drugiej strony, nie chce się wstawać, a to niestety 1 liceum -,-

    HannahDanceDiva

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę zrozumieć czemu zakończenie roku szkolnego jest tak późno. I na dodatek nie będzie wolnego na 11 listopada i 6 stycznia :(

    OdpowiedzUsuń