27 września 2012

Europejski Dzień Języków.

Promocja trwa już od 3 dni.Jeżeli chcesz w nią wejść kliknij TU.
Za odpowiadanie na pytania, można dostać nagrody.Pierwszą nagrodą była kurteczka, za drugie pytanie nic nie otrzymaliśmy, a za trzecie dostaliśmy sukienkę.
Poprawna odpowiedź na 3 pytanie to 'Post Scriptum'.
Sukienka dosyć ładna, zrobiłam, ale kurtki nie zrobiłam.


Macie kurteczkę i sukienkę?A może macie tylko jedną z nagród?Będziecie brać udział? :P

Obrazki nagród pochodzą z bloga stardoll-i-my, złączenie 2 obrazków, robota własna.Pierwszy screen, zrobiony jest przeze mnie.

3 komentarze:

  1. Z chęcią bym wzięła udział, ale niestety się nie da. Odsyłają mnie na stronę główną :(
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą kurteczkę miałam już dużo wcześniej :D A w konkursy na Stardoll już raczej się nie bawię :)

    OdpowiedzUsuń