24 września 2012

'Podaj dalej' (2000) .

Witam, witam ^^
Post zwinęłam, bo jest troszkę długi.

Poczytałam sobie wasze komentarze, pod moim postem, z propozycjami.
Poradnik wprowadzę na pewno, ale zabiorę się za niego chyba w niedzielę, bo w sobotę idę na urodziny do koleżanki na cały dzień, więc nie ma jak...Ewentualnie w piątek, ale to jeszcze zobaczę.
Co do opowiadań, to wahałam się już na początku, bo niektórzy po prostu nie lubią ich czytać.Postanowiłam, że nie będę ich pisać, chyba że na blogu będzie wiało nudą, a ja będę miała czas, to może coś tam nabazgrzę, choć w tygodniu nie mam czasu na pisanie :D Jeżeli komuś nie podoba się ten pomysł - nie zmuszam do czytania :)
Opisy filmów i książek - tak, wprowadzam je.Czasami z nudów można zajrzeć i może ktoś wyszuka coś dla siebie :) Zapewniam, iż dodawać będę tylko filmy/książki które obejrzałam/przeczytałam.Jeżeli ktoś jest fanem horrorów, to nie znajdzie się tu nic dla siebie, bo nie lubię horrorów :( Wracając do tematu - opisy będę zamieszczać co kilka dni - zależy kiedy będę mieć czas.
A więc zaczynając - chciałam zacząć od pięknego dramatu 'Podaj dalej' z 2000 roku.Film jest piękny, nawet największemu twardzielowi poruszy się coś w sercu.Filmu nie będę streszczać szczegółowo - kto zainteresowany, ten obejrzy :D
Główni bohaterowie :  
Kevin Spacey Kevin Spacey - Eugene Simonet
Helen Hunt Helen Hunt - Arlene McKinney
Haley Joel Osment Haley Joel Osment - Trevor McKinney
Jay Mohr Jay Mohr - Chris Chandler
Jim Caviezel Jim Caviezel - Jerry 
Jak widać sami dobrzy aktorzy ^^ 
Opis:
Pewien chłopiec jako zadanie domowe tworzy projekt, którego celem jest niesienie pomocy. Rozpoczyna od trzech osób, z których każda pomaga trzem innym osobom, te pomagają następnym trzem, aż w końcu każdy dla każdego robi coś dobrego. Wprowadzony w życie plan chłopca działa, ale nie tak jak tego oczekiwał. Jego świat zmienia się radykalnie.
Więcej nie zdradzę, choć napiszę tylko, że koniec filmu jest przygnębiający i ja prawie się poryczałam (a oglądałam go w szkole).Dzieciak chciał zmienić świat...
No, film wzruszający, nie zaprzeczę.
Informacje dodatkowe:
Film powstał na podstawie książki Catherine Ryan Hyde "Pay It Forward".
W filmie są 2 sceny nie dla dzieci, więc nie polecam oglądać go z kimś, przy którym będziecie czuć się skrępowani.
Na koniec kilka zdjęć:














Jeżeli ktoś chciałby więcej to zapraszam KLIK.
Przepraszam za tak małą ilość zdjęć, ale nie mogłam znaleźć nic innego.Z Filmwebu, nie mogłam skopiować zdjęć, nie wiem czemu...
Ja uważam, że film przecudny.Może któraś z Was go oglądała?Podobał się?

Materiały pochodzą z Filmwebu.

5 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię horrorów ;p
    Uważam, że poradnik przydatny, bo lubię dramaty i być może ten obejrzę :)
    Ja polecam Wam osobiście dramat miłosny ,,Trzy metry nad niebem". Zakochałam się w tym filmie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie , fajnie.:D Też nie lubię horrorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam :). Artykuł ciekawy, zaciekawiło mnie 'nie dla dzieci' XD czyli że mam oglądać bez rodziców :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie oglądałam, i raczej nie obejrzę. Lecz opis brzmi ciekawie... ^^
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń