23 września 2012

Styl hippie

Na samym początku pragnę jeszcze dodać, że prace są wykonywane wyłącznie przeze mnie. Obowiązuje zakaz kopiowania części bądź całości pracy bez mojej zgody.

Na pierwszy ogień idzie stylizacja wykonana na potrzeby jakiegoś konkursu. Jak widać outfit stworzyłam zgodnie ze stylem hippie, który nawiązuje do szalonych lat 60 i 70-tych. W hippie królują długie spódnice, sukienki maxi, tuniki z lekkich, zwiewnych materiałów, spodnie tzw. dzwony, skórzane paski, kapelusze, chusty, frędzle, pióra oraz kwiaty.
Miałam drobny problem ze znalezieniem odpowiednich butów. Stanęło na tych, chociaż nie są idealne.


Ciekawostką jest to, że ilość stardollarów wydanych na ubiór nie mogła przekraczac 50.
Gotowce mają takie minusy, że nie mam wszystkich sklepów, z których pochodzą ubrania/dodatki.
Pióra - ...
Wianek - Pretty in Love 25sm
Naszyjnik - ...
Bluzka - Original Future 78sm
Spódnica - Miss Sixty 17sd
Bransoletka - Bonjour Bizou 32sm
Buty -...
Przepraszam za te braki w sklepach i cenach. 
Jak się podoba? :)


Źródła: tekst własny oraz zaczerpnięty z http://www.groszki.pl/blogi/esyfloresy/2011/06/styl_hippie/1, screen własny.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy artykuł i stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna *.* Osobiście lubię tego typu stylizacje.Ogólnie uwielbiam frędzle, pełno biżuterii, kwiatki, pióra... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl i wybacz, ale nie podoba mi się..
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń