16 września 2012

Wyniki konkursu fotograficznego :)

Wakacje się skończyły, ale klimat trwa jeszcze na zdjęciach, które od was dostałam - a więc czas rozstrzygnąć konkurs - co nie jest łatwym zadaniem, bo każde zdjęcie jest na swój sposób najpiękniejsze :)

Oglądając to niezwykle klimatyczne zdjęcie, aż się rozmarzyłam i zatęskniłam za wakacjami, a więc I miejsce zajmuje:
Zdjęcie wykonane w Side,Turcja
ZuzkaDiamond

II miejsce przyznałam:
Zachód słońca nad morzem Bałtyckim
Misia031

Były śliczne zachody słońca, a więc dla odmiany czas na ... Kozę:
Zdjęcie zostało wykonane w Leśnym Parku Niespodzianek w Ustorniu przez Polcia., która zajmuje III miejsce :)

Czas na wyróżnienia - i znów powrót do krajobrazów:
Amundziak
&
sarastar666

A teraz czas na nagrody:
I miejsce:
*30sd lub 300sm
*reklama na miesiąc
*250PB
*głosy 5/5 + komentarze
II miejsce:
*15sd lub 150sm
*reklama na 3 tygodnie
*200PB
*głosy 5/5 + komentarze
III miejsce:
*5sd lub 50sm
*reklama na 2 tygodnie
*150PB
*głosy 5/5
Wyróżnienia - 100PB oraz reklama na tydzień

Po nagrody zgłoście się do mojej KG w ciągu 48h :)
Oczywiście wszystkim zwycięzcom gratuluję i dziękuję za wzięcie udziału :)

PS. A wam które ze zdjęć najbardziej przypadło do gustu?

9 komentarzy:

  1. Wow!Wygrałam. Nie do wiary :DD Dzięki, nie spodziewałam się na serio ^.^

    ZuzkaDiamond

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha aż się rozmarzyłam i zachciało mi się latać na zdjęciu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Były śliczne zachody słońca, a więc dla odmiany czas na...Kozę' - rozwaliło mnie to :D Gratki i dziękuję :D Mi podoba się zdjęcie, które zajęło 1 miejsce i moje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystkie zdjęcie super !
    Koza świetna . :p
    Gratulacje ! : )
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o dziękuję :D w ogóle bym nie przypuszczała że wyróżnienie dostanę :D Najlepsze 1 ♥
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ocenę mojego zdjęcie jako 1 dla wszystkich. :)) Miło mi ^.^

    ZuzkaDiamond

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za ocenę mojego zdjęcie jako 1 dla wszystkich. :)) Miło mi ^.^

    ZuzkaDiamond

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratulacje :).
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń