7 października 2012

`And feel a wind in hair.`

Witam Was w niedzielne popołudnie nową stylizacją  :) Ciuchy pochodzą wyłącznie ze sklepu Wild Candy, ponieważ chciałam stworzyć coś za starmonety. Do tego dołożyłam fryzurę i makijaż (za stardollary).
Miłego oglądania ;]

Dużo screen`ów, mam nadzieję, że się nie zanudzicie :P




Bluzka - Wild Candy 150sm
Torebka -Wild Candy 52sm
Spodnie - Wild Candy 95sm
Buty - Wild Candy 56sm
_____________________
353sm

Fryzura ♥ - Tress up 13sd

Makijaż: 
Cienie - 6sd x3 = 18sd
Kredka - 7sd
Tusz - 4sd
Szminki - 8sd x2 = 16sd
______________________
45sd

Jestem zadowolona z końcowego efektu. Makijaż oczywiście pod kolor stroju, a ta fryzura jest boska ♥.

Jak się podoba?
Jeżeli pod tym postem będzie min. 8 komentarzy (oczywiście od różnych czytelników) to wylosuję osobę, której wyślę ten prezent:

Prezent taki, bo nie jestem superstar i innego na razie nie mogę wysłac.

3 komentarze: