17 października 2012

Evo2lution + konkurs

Ten artykuł powinien zaciekawić raczej osoby, które mają wadę wzroku, a więc dla reszty małe wynagrodzenie - w postaci konkursu [na końcu posta] :)

Niestety, nasz tryb życia (chodzi mi tu głównie o spędzanie wielu godzin przed monitorem komputera, bądź ekranem tv itp.) wpływa negatywnie na nasz wzrok, przez co okulary nosi dużo więcej młodych osób, niż jeszcze z 10 lat temu ... Jednym, dodają uroku, a innych ludzi wręcz oszpecają - są jednak [wg. mnie] 3 sposoby, by pozbyć się tego niekoniecznego dodatku na naszym nosie ...
Pierwszym sposobem - jest po prostu zniwelowanie wady wzroku, jednak całkowicie wyleczyć można małe wady - przy większych, no cóż - nasze życie jest już do końca związane z okularami :(
Drugi sposób, jakim się kiedyś interesowałam - jest laserowa korekta wzroku ... Dużo kosztuje, bo aż kilka tysięcy złotych! Niestety zabieg może się udać, bądź i nie :( możliwych jest wiele powikłań i ... powracająca wada wzroku po pewnym czasie - a więc szczerze odradzam!

[na zdjęciu - soczewka zanurzona w płynie]

Jest też i trzeci sposób - zapewne się domyślacie, że chodzi mi o soczewki kontaktowe ... To faktycznie, chyba najlepsze i najszybsze rozwiązanie, by pozbyć się okularów. Niestety wiele osób nie może się przełamać, bo myśl o włożeniu, bądź wyciągnięciu czegoś z oka jest przerażająca - jeśli jednak uda nam się pokonać wszelkie obawy i przyzwyczaić do soczewek, to trzeba o nie dbać - i oto główny temat dzisiejszego posta :)


Z soczewkami żyję już od dosyć dawna, a więc przetestowałam kilka różnych płynów, kropli, ... itd. Dziś jednak, chciałabym wam przedstawić :

Wielofunkcyjny płyn do pielęgnacji i przechowywania soczewek kontaktowych
- otrzymałam za pośrednictwem strony http://www.kontaktowe.pl

Info od producenta:
Wielofunkcyjny płyn evo2lution jest aseptycznym buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych. Dzięki evo2lution poczujesz świeżość tlenu na swoim oku. Jeszcze lepsze czyszczenie soczewek i eliminowanie drobnoustrojów i osadów białkowych zapewnia największy poziom higieny soczewek, czyli zdrowsze oczy. Zawiera tylko najpotrzebniejsze składniki gwarantujące czystość soczewek, ich dezynfekcję oraz zdrowie i nawilżenie oka, higienę soczewek. Jednocześnie formuła płynu evo2lution All in One pozwala na używanie tylko jednego produktu, który w jednym czasie: - dezynfekuje - czyści - płucze - nawilża - usuwa osady białkowe - pozwala przechowywać soczewkę. 

Teraz trochę danych, które zgromadziłam o tym płynie:
- Cena: 32zł
- Pojemność: 360ml
- Bezzapachowy
- Starcza na całkiem długo (po miesiącu została mi 1/3 opakowania)
- Wyprodukowany w: Korei
- Można go zakupić TUTAJ za 22zł
- Skład: EDTA, HPMC, PHMB 0,0001%, D-Glucitol, Poloxamer 407, Chlorek Sodu, Kwas Borowy, Boran Sodu, Woda

Moim zdaniem:
Płyn Evo2lution stosowałam przez ostatni miesiąc i muszę przyznać, że to jeden z lepszych, z jakimi miałam do czynienia - świetnie usuwa osady białkowe, dzięki czemu bardzo poprawia się komfort użytkowania soczewek i moje oczy są mniej zmęczone :) W pudełeczku z płynem znajdują się również poręczne blistry, które oznaczone są L i R, przez co nie mylą mi się soczewki :) I tak, jak informuje nas producent - faktycznie, można poczuć przyjemną świeżość na oku - jak dla mnie, to bardzo ważne, bo w soczewkach spędzam wiele godzin i zdejmuję je jedynie na noc ;) Oczywiście Evo2lution mogę śmiało polecić i z pewnością, gdy tylko skończy mi się ta 1/3 buteleczki, to kupię ten sam płyn :)

Ogólna ocena:
6/6


A teraz czas na coś, na co pewnie czekacie od początku tego posta - KONKURS, a dokładniej zgadywanka! :) Waszym zadaniem jest odgadnięcie jaką mam wadę wzroku - osoba, która będzie najbliżej poprawnej odpowiedzi wygrywa niespodziankę :)

PS. Jestem również ciekawa, czy wy macie jakąś wadę wzroku :)
Pochwalcie się, jeśli nosicie soczewki, bądź macie taki zamiar :)

8 komentarzy:

  1. Ja mam wadę, minusy dokładniej. Rozpoznana została stozunkowo niedawno, bo gdzieś w kwietniu... W okularach da się życ, a mi dużo osób mówi, że ładnie w nich wyglądam, a więc jest ok ;)

    Zgaduję, że masz -1.25 i -0.5 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Astykmatyzm? haha ja mam go i mam zeza rozbieżnego xD ale miałam operację , choć znowu powraca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja noszę okulary tylko na dal. Mi mówią,że ładniej mi z nimi niż bez. Ja mam -0.5

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam -6. O.o
    hm.. używam okularów, soczewek rzadziej. Po 21 roku wada ustaje i tylko wtedy można robię operację. Mam 16, więc za kilka lat będzie o wiele taniej i na pewno ją zrobię. A jak ktos ma -18? znam takie osoby.. operacja jest jak najbardziej na plus;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie noszę okularów, bo nie mam wady wzroku, choć spędzam dużo czasu przy komputerze (tygodniowo, ponieważ w dzień siedzę jakieś 3 czasami 4 godziny xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę iść do okulisty, ale nie mogę się zebrać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie borę udziału w konkursie, bo się kompletnie nie znam, nie wiem jak to napisać XD Ja noszę jakiś rok zerówki, wszyscy mówią żebym nie nosiła bo sobie oczy popsuję ;3 Nic się jakoś wielkiego nie stało, ale noszę je tylko w szkole, bo jednak nie chcę sobie pogorszyć wzroku.
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń