16 października 2012

Infooo :)

Wczoraj wieczorem wróciłam z wesela ... Tak, wiem ... trochę późno, ale w końcu nie chciało mi się wcześniej rozstawać z Piotrkiem :) Zdjęć na weselu trochę udało mi się zrobić, a więc może się nimi pochwalę :) Na razie jednak - czas na infooo :)
__________________________________
Wyniki konkursu!
Czerwony jak ...

Czerwony, jak piękne, pachnące róże, dawane nam przez chłopaków ^^
Autorka: HannahDanceDiva 
@ spodobało mi się to romantyczne porównanie 

Czerwony jak dupa słonia po dziesięciu klapsach wymierzonych przez maszynę szalonego naukowca.
Autorka: Lavendka
@ śmieszne - ale również fajne :D

Dla was - okrągłe 100PB
Gratuluję!!!
__________________________________
Chelsea-Lena - po długiej przerwie jestem SS, a więc jeśli macie do odebrania jakieś zaległe sd to zgłoście się do mojej księgi gości :)
__________________________________
Dopisałam PB z wieczora konkursów :)
Konkurs na CG bloga - już niedługo!
Zadanie już można zobaczyć w zakładce z CG bloga :)

2 komentarze: