9 października 2012

Piana ^^

Kiedyś wam o tym wspomniałam, a więc dziś rozszerzę temat :) Wczoraj przedstawiałam wam mój ulubiony szampon, który niestety się skończył, a dziś kolejne denko - pianka do mycia twarzy z Avon Solutions - na której widnieje zaszczytny napis : Made in Poland :) Preparatów do mycia twarzy mam bez liku - jednak, nie wiedzieć czemu, ta pianka szczególnie przypadła mi do gustu :) Oprócz tego, że świetnie oczyszcza twarz, to bez zarzutów radzi sobie z makijażem - nawet moje trwałe tusze do rzęs w starciu z pianką nie miały szans - i dobrze! :) Jeśli chodzi o codzienną pielęgnację skóry twarzy, to na prawdę mogę wam ją polecić :) Pojemność takiego opakowania to 150ml, ale przy codziennym stosowaniu pianka starczyła mi na około 8 miesięcy! Chyba jeszcze nie miałam nigdy w życiu czegoś tak wydajnego, dobrze działającego i taniego, bo cena pianki to jedyne - 19zł (ale przeważnie kosmetyki można znaleźć na przecenie w Avonie). Przy okazji przedstawię wam całą <- serię Avon Solutions: 

Macie dostęp do katalogów z Avon'u? A może któraś z was spotkała się już wcześniej z jakimś kosmetykiem z tej serii? :)

3 komentarze:

  1. Oo, ciekawe, produkt Polski :D JA osobiście nie stosuję żadnych pianek, ale Avon'a znam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję pianek, również jak Polcia. znam Avon'a XD
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń