13 października 2012

Podsumowanie Wieczoru Konkursów + Przeprosiny.

 Bardzo przepraszam ,że nie pojawiały się posty z mojej strony ,ale miałam ciężki tydzień. Praktycznie w ogóle nie siedziałam na komputerze. Za chwilę pojawi się post o chomikach. :D
Post musiałam zwinąć , bo jest bardzo długi. :)





 Wieczór konkursów .
Muszę powiedzieć ,że w konkursie 'A,B,C,D' poradziłyście sobie świetnie. Kiedy przeglądałam Wasze komentarze mówiłam : 'Wow ! Ale ona dobra !' - hahaha...
Rozwiązanie części pierwszej:

1. Dlaczego moja lalka nazywa się Wenia ?
c) moja Mama mówiła tak do mnie gdy byłam mała

2. Być może wiecie ,że mój brat ma na imię Karol - pisałam o nim wcześniej , a zgadnijcie jakie jest jego drugie imię.
d) Grzegorz.

3. A jak ja mam na drugie imię ?
c) nie mam drugiego imienia

 4. Ile lat gram na gitarze ? :)
b) 4

5. Jaki jest mój ulubiony przedmiot w szkole ?
b) biologia

6. Jaki mam czas na 60 metrów w bieganiu ?
c) 9,34s

7. Moja ulubiona seria książek to :
b) Ulysses Moore

8. Moja ulubiona gra na komputerze to :
a) The Sims 2,3

+ Pytanie za 10 PB. 
Jaki mam czas kraulem na 25 metrów ? (pływanie)
b) 19s 

Część druga :

1. Surykatka.
2. Sikorka bogatka
3. Panda mała
4. Tygrys biały , tygrys bengalski.
Co do tego hasła miałam duże wątpliwości czy nie było one kopiowane od innych...
Dlatego też wycofuję je wycofuję ,ale i tak jeśli ktoś napisał pozostałe zwierzęta poprawnie otrzymuje + 10 Pb. :)
5. Kozica

1. Whitney Houston
2. Marta Żmuda-Trzebiatowska
3. pan Stanisław Mikulski - Hans Kloss
4. Sylvester Stallone - Rambo
5. Maurice .

Część trzecia
:
1. Król Julian , Pingwiny z Madagaskaru odc. 'Nawiedzone Zoo'.
2. Forest Gump
3. Kubuś Puchatek
4. Kapitan Jack Sparrow , Klątwa Czarnej Perły
5. Kapitan BarbossaKlątwa Czarnej Perły

1. Celine Dion - 'My Heart Will Go On'
2. Katy Perr- 'The One That Got Away'
3. Stanisław Soyka - 'Tolerancja'
4. Czesław Niemen - 'Dziwny jest ten świat'
5. Led Zeppelin- 'Stairway to Heaven'

PODSUMOWANIE  
 sarastar666 -  100 PB
Misia031 - 95 PB - max.w rozpoznaniu zwierząt i ludzi.
Polcia. - 90 PB
Rose4400 - 120 PB - max.w rozpoznaniu zwierząt i ludzi.
selena55Cool - 135 PB - max.w rozpoznaniu zwierząt i ludzi., byłaś najlepsza w A,B,C,D :D
Alinnka - 15 PB 







E. : Proszę Magdę o wpisanie PB. ;)


2 komentarze: