21 października 2012

Sally Hansen

Ciekawe czy ta nazwa obiła się wam już o uszy?!

To marka znana przede wszystkim ze świetnych lakierów do paznokci, ale nie tylko ;)
Dzięki drogerii nocanka.pl miałam okazję to sprawdzić - a ponieważ jestem znana z zamiłowania do niebieskiego koloru, stąd na pierwszy ogień poszedł lakier o właśnie takim kolorze :)
[zdjęcie bez lampy błyskowej i u dołu z lampą - jak widać, jest duża różnica]
Trochę danych:
- Nazwa : Sally Hansen Xtreme Wear Cosmic Blue
- Nr koloru : 05
- Cena : 9,39zł
- Pojemność : 11,8 ml 
- Kolor : jak widać - niebieski, ale lakier zawiera brokat mieniący się kolorami tęczy [niestety aparat nie potrafił tego uchwycić, a pokazał jedynie białe kropki, co mija się z rzeczywistym wyglądem]
- Lakier jest wzbogacony w wapń i proteiny, które wzmacniają płytkę paznokciową. Związki bio aktywne uelastyczniają i uodparniają paznokcie na odpryski, rozdwajanie i łamanie.
- Wyprodukowany w USA
- Można go zakupić TUTAJ

Moim zdaniem:
Lakier ma przepiękny kolor (sama wybierałam - i nie żałuję wyboru). Obecnie jest przeceniony na 5,99zł, więc opłaca się go kupić. Poza tym pędzelek jest dobrze skonstruowany, więc bez większego kłopotu można nałożyć lakier, który w moim przypadku zaczął się ścierać po 5 dniach, a więc ma całkiem dobrą trwałość. 

Ogólna ocena:
6/6

___________________________________
Oprócz niebieskości, testowałam [a raczej, obecnie testuję] delikatnie złoty lakier, również marki Sally Hansen - na paznokciach mam go od sobotniego popołudnia, a już zdążyłam polubić kolorek :)

Przygotowałam dla was małe zestawienie koloru w zależności od warstw :)
Na etykiecie pisało, by zastosować 2-3 razy, a więc tak też zrobiłam :)

Tutaj również podam kilka informacji:
- Nazwa : Sally Hansen Lakier Salon Fizz It Is
- Cena : 3,49zł
- Pojemność : 13,3 ml
- Kolor : delikatnie złoty
- Bazą lakierów jest naturalny kompleks minerałów i kreatyniny, które wpływają wzmacniająco na płytkę paznokciową. Związki minerałów botanicznych i sylikon uelastyczniają i uodparniają paznokcie na odpryski, rozdwajanie i łamanie. Filtry UV zabezpieczają kolor płytki przed wyblaknięciem. 
- Wyprodukowany w USA
- Można go zakupić TUTAJ 


Moim zdaniem:
Zacznę od tego, że lakier całkiem szybko schnie, a więc pomalowanie 3 warstw nie zajęło mi dużo czasu. Ogólnie - lakier jest tani i ładny, a jego pojemność jest całkiem spora, bo aż 13,3ml! Jego trwałości jeszcze nie mogę ocenić, bo mam go na paznokciach od kilkunastu godzin, ale zapewne jeszcze nie raz pojawi się w moich mani i wtedy dokładniej go opiszę :)

Który lakier jest bardziej w waszym stylu - niebieski Cosmic Blue, czy raczej delikatny Fizz it is? 


7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie niebieski ♥ Zakochałam się w tym lakierze, prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Ten niebieski lakier przypomina mi motyw galaxy, a więc dla mnie świetny :D Będę namawiać mamę xD
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy niebieski. Ogólnie nie preferuję nic w złotym kolorze. Możliwe, że się skuszę na Cosmic Blue.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, niebieski jest na prawdę ładny,... :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski jest bezdyskusyjnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.
    my site: va health care

    OdpowiedzUsuń