8 października 2012

Some of outfits I made :)

Znów dopadła mnie bezsenna noc - a więc tworzę :)
Tym razem padło na realne outfity:

Stylowa sukienka z motywem kwiatowym i do niedawna bardzo modne neony - co prawda stylizacja bardziej na lato, ale na słoneczne, jesienne dni również jest odpowiednia - zwłaszcza, że dodałam żółty komin :) Ciekawi mnie czy lubicie tego typu odpowiedniki szalów? :)

I znów dominacja lata, które odeszło :) Tutaj wpadła mi w oko jasnoniebieska bluzeczka, którą zapewne poszukam - teraz trwają wyprzedaże, więc na następny sezon będzie idealna - tylko hmm ... jaki kolor za rok będzie modny ... Macie propozycje? :)

I na zakończenie - miętowe akcenty, czyli również hit sezonu :) Tak, wiem ... poszłam za trendami i kupiłam sobie jakiś czas temu miętowe spodnie - ciekawe czy wy też macie ubrania w tym kolorze? :)

Co sądzicie o stylizacjach i która z nich podoba wam się najbardziej?

PS. Już niedługo przygotuję 'coś' na jesień :) Jednak jeszcze tęsknię za wakacjami i latem :)

6 komentarzy:

  1. Ekstra :D A skąd wzięłaś ten licznik cen z boku? A jeśli się nie mylę, style z looklet.com? (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza jest środkowa i ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa skąd masz te ceny :D Stylizacja ładne, w moim stylu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba pierwsza i trzecia :D Również bym chciała wiedzieć skąd te ceny c:
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio nabyłam komin na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie looklet, a coś bardziej polskiego - przymierzaj.pl :)

    OdpowiedzUsuń