11 października 2012

Wielka hojność adminów - 200.000.000 użytkowników.

Z okazji zbliżającej się okrągłej liczby użytkowników Stardoll'a - 200 milionów - admini pomyśleli o nas trochę bardziej niż jako bachory, które kupują ss 10 razy w miesiącu, i które zadowolą się 10 sd.

Tym razem, kiedy będzie równo 200 milionów użytkowników, dostaniemy 100 sd i 100 sm (będą ważne tylko przez 24 godz.) oraz te oto rzeczy:

Nagrody dostaniemy dopiero kiedy przekroczymy okrągłą liczbę.No ale zawsze musi być coś co zawali wszystko: w całej Starplazie przeceniono wszystkie* sklepy o 50% ! A promocja znika, kiedy przekroczymy okrągłą liczbę :/ Jeżeli chcemy skorzystać z przeceny a nie mamy kasy, trzeba doładować sd. Z chęcią posiekałabym adminów na plasterki :)
Skorzystacie z przeceny i z promocji ? Ja z promocji tak i z przeceny też, kupię z 10 ciuchów, może więcej :D
Wiem, że postów o nowościach już nie dodajemy, ale myślę, że ta informacja jest istotna :3

*wszystkie sklepy nie licząc Limited Edition,Antidote i Young Hollywood
dwa pierwsze obrazki pochodzą ze stardoll-i-my, trzeci obrazek własny

3 komentarze:

  1. Ja nie doładowałam sd i mam te przeceny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale chodziło mi o to, że trzeba doładować sd żeby móc coś kupić, jeśli się nie ma kasy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nakupuje się :D Cieszę się że tyle użytkowników, ale przed 100 000 00 było co 10 milionów, a teraz co 100 :c
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń