17 października 2012

Zawieszenie... +konkurs !

Tak więc...
(nie zaczyna się zdania od tak więc, ale mam nadzieję że mnie za to nie zjecie D:)
Jak wiadomo szkoła się zaczęła, i czasu teraz brak.
Strasznie mi przykro, ale muszę "zawiesić" swoją działalność na blogu do końca października - kiedy to te wszystkie konkursy się pokończą i będę miała święty spokój...
Jednakże, jeżeli chcecie jeszcze pooglądać moją kreskę (ha-ha-ha, wiem że nie chcecie :D) możecie zajrzeć tutaj : Oro Blog~!
Co prawda blog w budowie jak i polskie autostrady, jednak od czasu do czasu wstawię coś z moich bazgrołów rysowanych na języku polskim (kiedy naprawdę przyniosę mój blog i kredki i będę w spokoju malowała ! >.< ) i nie tyyylko~!
Jeeeeednakże nie zależy mi na obserwatorach :D
Zależy mi na aktywnych obserwatorach xD
Statystyki mnie nie cieszą (dobra, cieszą, kiedy widzę że dzisiaj mój blog odwiedziła jedna osoba *o* ) acz komentarze i ostre krytyki dzięki którym wciąż się udoskonalam (jeżeli w moim przypadku to możliwe...)

Tak więc, do zoba...
Nie nie, tak Was zostawić nie mogę!

Tak żeby Wam się nie nudziło, ogłaszam konkurs~!
(Tylko jaki...)
Ach, dobra, już mam.
Potrzebuję jakiś inspiracji, do malowania...
Zróbcie jakieś zdjęcia, w końcu jesień jest taka piękna!
Czekam na to... do końca października!
Zgłaszacie wszystkie prace pod tym postem :3
Nagrody to PB, wylosuję 3 nagrody po 100PB :3

Tak więc postarajcie się, i do następnego postu!

2 komentarze: