5 listopada 2012

2 000 - KONKURS :)


Jak wynika z etykiet, które przypisuję do postów - ten, którego obecnie czytacie jest 2000 moim postem na stardollove5, a więc trzeba jakoś uczcić tą okrągłą cyferkę :) Chyba nie widzę lepszego rozwiązania, jak konkurs, a więc do dzieła! Żebyście nie musiały się za dużo napracować, to konkurs polega jedynie na zaznaczeniu odpowiedzi A, B, C lub D - odpowiedzi do niektórych pytań znajdziecie na blogu, a do innych niestety musicie użyć swojej intuicji :) 

Oto link do konkursu:

Na wstępie wpiszcie swój nick ze Stardoll, żebym mogła was zidentyfikować i nagrodzić :)
PS. Gdy pole z odpowiedzią jest puste - oznacza, że jest tam 0 

Nagrody:
Na liście najlepszych wyświetla się chyba 10 najlepszych wyników, a więc te osoby otrzymają nagrody - ponadto osoby, które odpowiedzą bezbłędnie otrzymają 20sd oraz 200PB i reklamę na 2 tygodnie w pasku bocznym :)

Czas trwania konkursu : do 4.12.2012
Wyniki podam w Mikołajki :)

Powodzenia :)

12 komentarzy:

  1. Ohh :C 65 % Ja myślałam, że obrazek z nazwą bloga na nagłówku się nie liczy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Gimpowiczka.
    to pytanie właśnie było trochę podchwytliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 80 % całkiem sporo.Myślałam,że mniej:)

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no!Ja w WK właśnie mam quiz, znajometr ! :o
    Ech, słabo mi wyszło. ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabiutko - 60% :((

    ZuzkaDiamond

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam udział - 10 miejsce ;)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  7. 95 % :D Zrobiłam jeden błąd, ale z własnej głupoty- zaznaczyłam datę z 2012 zamiast 2011 :< Ale mnie i tak wynik zadowala :D Podpisałam się jako sarastar666 :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  8. 95% i jestem zadowolona:D


    wandosz

    OdpowiedzUsuń