10 listopada 2012

Inspirowane sweterkiem :)

Jest 3.45 w nocy, a w sumie nad ranem - niestety odpisywanie i nadrabianie lekcji za ostatni tydzień spać mi nie daje, dlatego co chwilę robię sobie przerywniki, żeby nie zwariować - tym razem trochę realnej mody ze strony przymierzaj.pl :) Znalazłam tam ciekawy, pomarańczowy sweterek - marki Anataka za 160zł, a więc stworzyłam propozycję na jesień - kolor powinien trochę ożywić szarość dnia powszedniego :) 


Tutaj nieco bardziej stonowana propozycja - dla osób, które nie lubią rzucać się w oczy :) W stylo sportowo-eleganckim - oczywiście znów motywem przewodnim jest sweter Anataka :)

Reszta należy do was - oceńcie, czy się wam podoba, a jeśli tak, to która stylizacja jest lepsza? Co byście tu dodały, a co dodałam niepotrzebnie? 

6 komentarzy:

  1. Obie fajne ale 2 lepsza ;)choć bardziej podoba mi się pierwszy sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga mi się bardziej podoba ;) Obie stylizacje są śliczne i uniwersalne :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacji! Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, ale obie są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty w drugiej stylizacji... *__*
    Obie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się bardziej podoba 1 ;)

    OdpowiedzUsuń