17 listopada 2012

Just have fun! + Konkurs

Nudy i jeszcze raz nudy - czyli sobotni, jesienny wieczór ... Tym razem postanowiłam trochę pokombinować z makijażem - prosta kreska już mi się znudziła, więc robiłam 'pazurki'. Przeważnie robiłam je eyelinerem, albo kredką, ale tym razem sięgnęłam po kosmetyki BarryM, które otrzymałam od BeingEco - to właśnie dzięki nim miałam okazję poznać trudno dostępną w Polsce markę, która jest tak sławna w Wielkiej Brytanii :)
Podkład niestety okazał się za ciemny - ale i tak się przyda, bo na tego typu kosmetykach zawsze cienie mają dłuższą trwałość na powiekach :) A ponieważ na moich oczach nie widać dokładnie ślicznych kolorów cieni - dlatego zrobiłam swatche :

Połyskujący puder do twarzy i ciała - jego cena to 19 zł za 8g, puder tak naprawdę posłużył mi jako cień do oczu - jak już zauważyłyście, ja przeważnie robię wszystko po swojemu :) Puder ma niesamowicie piękny kolor, a jego drobinki niesamowicie się mienią - niestety zdjęcie tego nie oddaje - 8 gramów starczy na pewno na bardzo długo zwłaszcza, że ja będę go wykorzystywała jako cień do oczu, bo nie lubię błyszczącej twarzy :) Moja wersja, to odcień złocisto-biały - znajdziecie go pod numerem SPD5 :) Do opakowania dołączona jest również gąbeczka do nakładania pudru - ja jednak wolę pędzle - bo często stosuję coś sypkiego :)

Pyłek pigmentowy - do wyboru jest cała gama kolorów, mój jak widać jest uniwersalny - czarny (nr koloru DD66), jego cena to 12zł, pyłek przepięknie połyskuje i jego główną zaletą jest trwałość - dziś się nim bawiłam, ale jakiś czas temu tworzyłam nim zwykłą kreskę, która przetrwała w dobrym stanie cały dzień, a więc bardzo miłe zaskoczenie - wyczytałam również, że pyłki pigmentowe z BarryM. zdobyły liczne wyróżnienia TU, a więc miło jest testować produkt, który cieszy się uznaniem wśród profesjonalistów :)

Na tym zdjęciu chyba najdokładniej widać jak pięknie połyskują oba cienie :)

Co sądzicie o moim dzisiejszym - trochę bardziej odważnym makijażu?
Publicznie z takimi pazurkami raczej się nie pokazuję - a jeśli już to są dużo krótsze :)

KONKURS
Tym razem makijaż tworzyłam od tak, ale z chęcią pooglądałabym wasze (znalezione w internecie) inspiracje - być może coś mi się spodoba i spróbuję później zrobić odwzorowanie i wrzucę na bloga :) A więc w komentarzach wklejajcie linki do swoich propozycji - oczywiście będą nagrody :)

8 komentarzy:

  1. Ładny *_* Ja linki wrzucę jutro, teraz oglądam film xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż:D


    a tu masz link może ci się spodoba mi się podoba :
    -http://m.ocdn.eu/_m/fba79ecb82543f2d2c5cb54d98e93624,14,1.jpg
    -

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajny :D Potem coś dam.
    Polcia. - jaki film?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny i bardzo ciekawy makijaż :D
    Ile go robiłaś? Ja chyba też zacznę kombinować z cieniami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy makijaż, aczkolwiek ja bym się tak nie umalowała :3
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  6. Makjijaże img211.imageshack.us/img211/7647/70369473.png
    img801.imageshack.us/img801/2373/arbuzh.png
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń