8 listopada 2012

Mission complete!

Lubię stawiać sobie cele i je osiągać - tym razem postanowiłam zrobić mani używając 10 lakierów jednocześnie :) Trudne - hmm ... do wykonania! Tak na prawdę 9 z 10 lakierów, to nowości, których jeszcze nigdy nie używałam! Wyjątkiem jest bezbarwny lakier Wibo - ten wysunięty do przodu ;) Co jeszcze lepsze - 2 z 10 lakierów kupiłam, a pozostałe 8 wygrałam w 4 konkursach :D tak ... też jestem w szoku!

Od lewej: 3x Golden Rose, 3x Essence, 3x Stylowi.pl
Avon - pędzelek do kresek i kropek (kupiony za 9zł)

Jak widać - lakierów dużo, a trzeba je jakoś połączyć ... Postanowiłam malować je według nowych trendów w modzie, czyli kciuk i palec serdeczny są inaczej pomalowane niż pozostałe ;)

Teraz trochę żałuję, że wszystkich paznokci nie pomalowałam tak, jak tych na niebiesko z kropkami :) Ogólnie namieszałam tutaj motywów, bo jest i fragment french'a, jest też i lakier pękający :)
Tak na prawdę tworząc ten mani - nie miałam jeszcze wizji końcowego rezultatu - po prostu malowałam i wmalowywałam nowe wzory i kolory, aby użyć tych 10 lakierów :)

Zbliżenia na lakiery:

Ocenę tego, jak wyszło - pozostawiam już wam :)

Niestety zmywanie lakieru, odtłuszczanie paznokci i inne zabiegi strasznie wysuszają ręce, a więc na koniec coś nawilżającego i pachnącego, co otrzymałam ostatnio od Lavery :

5 próbek kremu do rąk - każda po 1 ml, a więc idealnie starczyło na pięć aplikacji :)
Handcreme
Bio-orange & Bio-sanddorn
( organiczna pomarańcza i organiczny rokitnik )
Po nazwie można wywnioskować, że firma Lavera pochodzi z Niemiec,
jednak wszystkie produkty są łatwo dostępne - Gdzie kupić?
Cena to około 25zł za 75 ml :)
Krem ma niesamowicie piękny zapach pomarańczy, szybko się wchłania i od razu daje uczucie nawilżenia. Bardzo spodobało mi się w nim to, że gdy posmarujemy nim ręce, to nie ma na nich tego tłustego filmu, a więc możemy wszystko robić - bez obawy, że powstanie tłusta plama np. na ubraniu :)

Ciekawe jakie wy lubicie zapachy kremów lub innych kosmetyków?
No i co sądzicie o mani? Może macie pomysły, co mogę w przyszłości dla was zmalować na paznokciach? A może któraś z was ma dla mnie wyzwanie? :D

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny test :D Pięknie to wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor tego niebieskiego lakieru *.*
    Haha, to teraz spróbuj z serduszkami zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podobają bordowe (?) paznokcie ♥. Ja uwielbiam zapach kiwi i truskawek. Mogłabyś zrobić owocowe paznokcie, np. na jednym paznokciu pomarańczę itp. :D Lub na porę roku- w 2011 w Boże Narodzenie miałam na paznokciach śnieżynki i malutkie choinki na kciukach. Ślicznie to wyglądało :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi baaaardzo podobają się te niebieski <3

    OdpowiedzUsuń