11 listopada 2012

'Nudzi mi się...' - Howrse.

Cześć :)
Dziś znów chciałabym napisać o grze.Tym razem nie jest to Chat, tylko gra typu stardoll, tyle że o koniach.Może kilka osób ją zna, ale dzięki mnie, może też kilka pozna :)
W grze mamy własną hodowlę, opiekujemy się końmi, które przedtem musimy kupić, lub kiedy urodzi nam się źrebak.Mamy fundusze, które też musimy jakoś zdobyć, sprzedając konie, lub przedmioty, które mają jakąś cenę.
Co jakiś czas również są promocje lub loterie, w których można wygrać różne rzeczy.
Jeżeli chcesz przejść do gry, kliknij TUTAJ.
Ja w nią gram od dawien dawna, mam ok.430 dni stażu.Wciąga :D
Na koniec kilka zdjęć (moje).
Sprzedaże:

Strona startowa (kiedy zalogujesz się, właśnie to Ci się wyświetli).
Dodaję tylko 2 screeny, ktoś zainteresowany wejdzie ;) 
Jeżeli ktoś nie umie sobie z czymś poradzić lub czegoś nie wie - zapraszam, mój login to OlusS_XD.

PS.Zawsze kiedy będę dodawać gry, będą screeny wychodzić poza pasek z postami, przepraszam.

Ktoś gra w tą grę? Pochwalcie się swoimi loginami w komentarzach :3
A może ktoś właśnie zakłada konto? :)

Podajcie w komentarzu swoje ulubione gry internetowe (typu stardoll, howrse, nie chodzi tu o gry z np. gier.pl :D) - za każdą, która się nie powtórzy 5 pb (nie liczę stardoll) :) .

14 komentarzy:

  1. Gram w:
    Moviestarplanet
    Shmooze
    Stardoll
    Panfu
    Superbia
    Imperium Stylu
    Arena Mody
    Timik
    Zielone Imperium
    Farmerama
    Wolni Farmerzy

    Tylko tylle :D

    Alinnka

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja mam konto na howrse. Jestem MileyDiva.

    Gry online:
    Howrse
    Fashionstyle
    cromimi
    smoki.nightwood
    Miss wapster
    roiworld
    miss bimbo
    wonderlife
    fliplife
    girlsense
    gardenparty
    zagubiona wyspa
    kapilands
    barbiegirls
    urbanrivals travian
    gosupermodel
    fanilcarli
    wolni farnmerzy
    ponyrama

    Buahahahaha, i co powiecie? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. O i jeszcze:
    IMVU
    Mondozoo
    smeet
    oloko
    popmundo
    gressup

    MileyDiva

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gram w gry ,które podały osoby wyżej: Moviestarplanet,kiedyś Imperium Stylu i FashionStyle. Na howrse chyba założę konto.Już wcześniej słyszałam o tej stronce.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  5. Grałam w nią kiedyś, ale mnie śmiertelnie nudzi, nienawidzę tego. Gram tylko w stardoll, kiedyś grałam w Movie Star Planet, zaglądam czasem na Fashionstyle.
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, no i jeszcze wchodzę na Allani XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam konto na Howrse. Fajna gierka.

    Polecam grę SuperAgentki: Podobne do Sd tylko tam, robi się misje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie gram w gry, nie mam czasu :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś chciałam założyć tam konto, ale jakoś mi się nie udawało.Dzięki za przypomnienie Popsy, założę teraz XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Pudziana768.
    Bardzo fajne są :
    - farmerama,
    -wolni farmerzy,
    -fashionstyle i to tyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gram w:
    fashionstyle.pl - CrystalsJoy
    Stardoll oczywiście- fizia67
    farmerama- Zabajkoowa
    Howrse.pl- pipi9911
    arenamody- Zaczarowanaa.
    Smeet.pl- Zabajkoowa
    Bellasara.pl- rzadko no ale gram- Vaanity
    superagentki.pl- CrystalsJoy

    Po prawo podałam loginy. Jeśli chcecie zapraszajcie. Myślę, że pomogłam :33

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tylko gram na stardoll , wchodzę na fb , besty i komixxy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gram w bilard na gamedesire

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, fb i besty ♥

    OdpowiedzUsuń