11 listopada 2012

Odpowiednie nawilżenie skóry :)

Tak, dzisiaj to będzie główny temat w tej notce. :) ( miało być o kredkach i podkładzie, ale jednak zdecydowałam się na pielęgnacje skóry )
Więc, zapewne każda kobieta lubi się kremować, sprawia jej to przyjemność.. Każda z nas ma swoje, sprawdzone metody nawilżania skóry. Jedni kremują się swoimi ulubionymi kremami, a inni robią pilingi morskie, które również wygładzają i nawilżają skórę.
Ja używam głównie kremów nawilżających :) ostatnio w Rossmanie kupiłam sobie mój ulubiony :

GARNIER BODY DŁUGOTRWAŁE NAWILŻENIE DZIEŃ PO DNIU + OLEJEK Z MANGO :

co obiecują nam jego producenci ? :
- bardziej gładka, miękka skóra, nawilżona przez 24 godziny
czy się z tym zgadzam?
tak, krem ma delikatną ( ? ) konsystencję, ma bardzo ładny zapach, głęboko nawilża, oraz przede wszystkim szybko się wchłania. Co jest według mnie bardzo ważne, jeśli komuś zależy na czasie :)
- zawartość 400 ml więc starcza ( przynajmniej mi ) na około 2 miesiące :)
- koszt : około 30 zł :)

Krem jest na prawdę wydajny, zawiera L-Bifidus, który wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak twarda woda, ogrzewanie, powodującymi nadmierne wysuszanie skóry. :) Dzięki niemu Twoja skóra utrzymuje optymalny poziom nawilżenia.

A tu o nawilżaniu skóry :
Skóra to narząd, dzięki któremu komunikujemy się ze światem, poczynając od samych jej reakcji na zmienną temperaturę otoczenia, aż do informacji o naszym stanie zdrowia, która niejako „wypisana” jest na naszej skórze. Tak jak każdy z nas jest inny, tak są różne cery. Dzięki odpowiedniej pielęgnacji dobranej właściwie do jej potrzeb, możemy sprawić, że nasza skóra pozostanie na długo elastyczna i ładna w wyglądzie. I choć cery są różne to wszystkie mają taką sama potrzebę - nawilżanie. Wydawać by się mogło, że to nic trudnego. Troszkę kremu nawilżającego i wystarczy. Otóż być może i jest w tym trochę prawdy, ale problem polega na tym, jak tę wilgoć zatrzymać. Upalne dni latem, nagrzane pomieszczenia zimą, niewłaściwa pielęgnacją cery, złe nawyki żywieniowe, czy po prostu czas, powodują, iż niełatwo jest utrzymać nawilżenie skóry na prawidłowym poziomie. A to właśnie na prawidłowym nawilżeniu skóry powinno zależeć nam najbardziej, kiedy chcemy zachować zdrowy, młodzieńczy wygląd.
( www.doz.pl )

A Wy czego używacie do nawilżania skóry? :)
Podobał się Wam artykuł?

6 komentarzy:

  1. Ja nie stosuję nic na nawilżanie skóry, jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł, być może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam żadnych balsamów ani kremów. Tak, artykuł się podoba :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne artykuły piszesz. Ja używam kremów z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam balsamu z Adidasa :D teraz przerzuciłam się na krem z 4 pór roku :D

    OdpowiedzUsuń