2 listopada 2012

Retro.

Jak dla mnie stylizacja jest troszkę w stylu retro. Świadczą o tym charakterystyczne kropki na apaszce, bądź połączenie brązowej koszuli z czarną, prostą spódnicą oraz kapeluszem. Zresztą oceńcie sami ;)
PS. Jeżeli będzie więcej niż 5 komentarzy każda osoba, która skomentowała otrzyma 5PB ;)






Motywem przewodnim była koszula. Do tego dołożyłam spodnie, które udają spódnicę ;)

Kapelusz - It Girls 48sm
Apaszka - Decades 4sd
Koszula - It girls   Archive 13sd 7sd (przecena)
Bluzka - Decades 7sd
Torebka - Pretty `n Love 59sm
Pasek - Bonjour Bizou 38sm
Spodnie - Killah 14sd
Spódnica - WOTW 11sd (można użyć jakiejkolwiek spódnicy, która zakryłaby tą przestrzeń widoczną na zdjęciu)
Buty - It Girls 59sm
___________________________________________________________________________________
43sd 204sm

Delikatny makijaż wykonałam kosmetykami z DOT. 
(Przepraszam za wielkość screnn`a). 

Podoba Wam się stylizacja i makijaż? :)

5 komentarzy:

  1. Robisz coraz lepsze stylizacje. Spodobało mi się użycie koszuli :).
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestawik, bardzo mi się podoba. Kocham tą bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jedna stylizacja wykonana przez Ciebie, która mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń