4 listopada 2012

"Te buty nie są do chodzenia ...

... te buty są do wyglądania"

Przeważnie stawiam na wygodę, dlatego w mojej kolekcji butów najwięcej jest adidasów :) Jednak czasami trzeba błysnąć - i tu zaczynają się schody ... bo niestety większość pięknych butów z wygodą mało ma wspólnego, a więc dziś chcę wam pokazać buty, w których wyglądzie się zakochałam, ale za komfort znienawidziłam :)

Tutaj zadam wam zagadkę - odpowiedź znajdziecie na końcu posta :)
Po jakim czasie chodzenia w tych butach padam ze zmęczenia?


Czarne platformy:
Koturna ma 3,5 cm
Obcas aż 13 cm !!!

I nagle z 1,7 metra, wzbijam się w niebo i mierzę całe 1,83 metra ;)
Czyli o 3 cm jestem wtedy wyższa od Piotrka ... 
Gdybyście widziały jego irytację i wielkie oburzenie XD


Buty naprawdę są niebotycznie wysokie i stwierdzenie, że można się w nich zabić - wcale nie jest przekłamane, bo nawet modelki mają problem z chodzeniem w czymś takim :) 

Na wstępie zadałam wam zagadkę ... Czas na odpowiedź ;)
Pół godziny - to właśnie tyle mniej więcej jestem w stanie wytrzymać chodząc w tych butach (bez odpoczynku oczywiście). - długo, krótko? :)

Miałyście kiedyś do czynienia z tak wysokimi butami? :)
Podobają się wam, czy raczej za takimi nie przepadacie?

6 komentarzy:

  1. Hahah, wyobrażam sobie go takiego wkurzonego i patrzącego na ciebie z dołu XD Ale ładne są xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają :3 Nie wyglądają na nie do chodzenia, ale w realu pewnie tak wyglądają c:
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam platformy <3 Jednak w życiu nie miałam ich na nogach i chyba prędko to nie nastąpi.... :D
    W ogóle kocham buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham szpilki i ogólnie wysokie buty [♥], aczkolwiek miałam do czynienia z butami tylko do 10cm ;)
    30min w takich butach to jak dla mnie długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ale za wysokie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne *.* Ja osobiście nie bardzo przepadam chodzić na wysokich obcasach, wolę płaskie buty.

    OdpowiedzUsuń