14 grudnia 2012

'A więc wojna' (2012)

Cześć ;)
Dzisiaj znów film z 2012 roku - wiem, ale w tym roku powstaje dużo świetnych filmów!
Tym razem wzięłam się na film, który oglądałam, kiedy byłam w poprzedniej klasie, ale w tym roku :D Film wszedł do kin w lutym. Jest to komedia - dosyć dobra.
Film ogólnie nie jest znany, tym bardziej teraz, długo po premierze.
Konkretnie chodzi mi o film 'A więc wojna'. Cóż, wiele się rozpisywać nie będę, więc przejdę do konkretów.
Główni bohaterowie:
Reese Witherspoon - Lauren 
Chris Pine - FDR Foster 
Tom Hardy - Tuck 
Til Schweiger - Heinrich 
Chelsea Handler - Trish
John Paul Ruttan - Joe
Z aktorów znam tylko trzech i to głównych.Gra aktorka, którą dobrze znam, bo oglądałam z jej udziałem wiele filmów :)
Opis:
Chris Pine i Tom Hardy wraz ze zdobywczynią Oscara Reese Witherspoon występują w pełnej wybuchowej akcji komedii romantycznej. FDR i Tuck - dwaj tajni agenci - zakochują się na zabój w uroczej i czarującej Lauren. W dokonaniu wyboru Lauren pomaga przyjaciółka, Trish, a tymczasem FDR i Tuck prowadzą wojnę, by zdobyć względy dziewczyny, podczas której bez skrupułów wykorzystują wszelkie szpiegowskie gadżety, swoje niezwykłe umiejętności i doświadczenia zdobyte w ciągu wielu lat wykonywania skrajnie niebezpiecznych zadań. Niech wygra najlepszy... szpieg!
Taak, jest trochę akcji :) Ogólnie komedia taka dosyć zabawna, ale nie znów jakiś tam film typu Titanic xd
Informacje dodatkowe:
Nie ma żadnych nagród - i nie dziwię się :)
Gdy Lauren przychodzi do klubu wraz z Fosterem, nie ma na sobie kurtki. Kiedy wychodzi - ma ją na sobie.
Do głównych ról męskich byli także rozważani Sam Worthington, Colin Farrell, Justin Timberlake i Seth Rogen, ale ostatecznie dostali je Tom Hardy i Chris Pine.
Ooo, mój ulubiony Worthington :) 
Zdjęcia:
No to by było na tyle zdjęć :)

Jeżeli ktoś chce zobaczyć zwiastuny to KLIK.

Oglądaliście ten film? Macie zamiar? :)

Materiały, duże zdjęcia i plakat pochodzą z Filmwebu, cztery ostatnie, mniejsze zdjęcia z Google Grafika.

3 komentarze: