21 grudnia 2012

All I want for Christmas is YOU!

Dziś będzie świąteczny post - a zarazem moje pożegnanie :)
Gdy czytacie tego posta - ja siedzę w autobusie i jadę przed siebie ...

Te święta dla mnie będą całkowicie inne - nie spędzę ich, jak co roku, z rodzicami, babciami, dziadkami, ciociami, wujkami, kuzynami itd. ...

Nie jest proste - tak po prostu wyjechać kilka dni przed świętami i wrócić po nowym roku, ale z drugiej strony - gdybym została w domu, to z pewnością nie byłabym szczęśliwa ... bo kto byłby szczęśliwy siedząc przy stole wigilijnym z laptopem na kolanach i rozmawiając przez Skype'a ?! Było tak 2 lata temu i rok temu ... W tym roku święta spędzę z Piotrkiem - nareszcie :)

Z tego też powodu - od dziś do nowego roku będę niedostępna - nie złapiecie mnie na pewno na gg, na blogu raczej udzielać się nie będę, bo będę miała ciekawsze zajęcia w tym czasie ;) 4-6 stycznia zapewne będę nadrabiać blogowe zaległości :)

Teraz jednak zostawiam was ze świąteczną piosenką, która chyba najdokładniej opisuje to, co czuję - jej tytuł, to oczywiście tytuł tego posta, czyli "All I want for Christmas", w wykonaniu Mariah Carey :)


I don't want a lot for Christmas 
This is all I'm asking for 
I just want to see my baby 
Standing right outside my door 
Oh I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
Baby all I want for Christmas is you!

A wy jak spędzicie tegoroczne święta?
I jakie są wasze ulubione, świąteczne piosenki? 


Przy okazji chciałabym Wam życzyć 
WESOŁYCH ŚWIĄT :*

5 komentarzy:

  1. Ja w tym roku spędzam w domu :)
    Last Christmas - coroczny hicior świąteczny xD
    Nawzajem ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W ja w tym roku w domu :((
    Last Christmas - Mamy fajną nauczycielkę z anglika i słuchaliśmy tego i się bawiliśmy na lekcji :D
    Najlepszego!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak Alinnka słucham na angielskim Last Christmas .
    Życzę wszystkim czytelnikom i redaktorom tego bloga wesołych ,spędzonych w cudownej atmosferze Świąt.Dużo radości,zdrowia i uśmiechu na twarzy.Życzę Wam,aby spełniły się Wasze wszystkie marzenia.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe :) Alinnka na tej lekcji w środę?? :D Fajnie było :D xD

    MiudCudMalina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędzę święta w domu :) Ja akurat najbardziej lubię "All I want for Christams" :P My na angielskim zawsze musimy słuchać "Merry Christmas everyone" i w tym roku było na ocenę :<
    Wesołych świąt!
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń