31 grudnia 2012

Książkowa rzecz.

Cześć :)
Blog ruszył pełną parą i bardzo mnie to cieszy.Pojawia się dużo postów, wszystkie się staramy :)
Ostatnio nudząc się pogrzebałam sobie na biurku - znalazłam wiele ciekawych rzeczy, ale nie będę was nimi zanudzać.Między innymi znalazłam 'zakładkę' do książek.Moje koleżanki też takie mają ;) Zapewne spotkaliście się już z czymś takim, choćby w sklepie.Ja bardzo rzadko z tego korzystam, bo szybko się zużywa.
Jest to taka jakby naklejka - można użyć ją jako zakładka do książki lub do podręcznika szkolnego, tam gdzie się skończyło czytać...
Od razu przepraszam za słabą jakość, ale robiłam telefonem, bo aparat zepsuty.
Cóż, ja korzystałam z tego raz w życiu - prawie całą zawartość zużyłam na zabawy XD
Jest to przydatne, bo można się odnaleźć w tym całym chaosie ;)
Spotkaliście się już z czymś takim? A może sami z tego korzystacie? Przydatne? :D

2 komentarze:

  1. Mam takie coś :D Mam 12 stronowy scenariusz o bogach greckich i tam zaznaczam moje kwestie :D Za opakowanie (10 sztuk) płacę 3 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam od taty taką jakby książkę (?), tam są kartki do wyrywania, małe karteczki z klejem d przyklejania np. na lodówkę, i takie małe zakładki :D
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń