15 grudnia 2012

Pare rzeczy z mojej szafy :D

Tak jak zapowiadałam.. dzisiaj parę rzeczy z mojej szafy :)
Niestety 2 sweterka nie będzie, ponieważ jest w praniu :)

Ogólnie, pod choinkę chciałam jakiś milusi, cieplusi sweterek, na zimne dni ;)
No i udało mi się go kupić, w przystępnej cenie ;)
Był za połowę ceny, ponieważ brałam jeszcze komin ale to później :)
Oto mój sweterek :
( niestety jakoś zdjęcia nie jest za ciekawa.. ale coś na pewno widać :P )
Jest śliczny :) Ma turkusowy odcień, ma 2 kolory. Z tyłu jest czarny, jak widać, tył jest dłuższy od przodu, co jest fajne, ponieważ nadaje się do legginsów :) I przede wszystkim - cieplutki! :)
A Wy posiadacie jakieś sweterki? :D
A tu jeszcze jedno zdjęcie :)





Jak widać, pochodzi z Housa. Mojej ulubionej marki :))

Kosztował normalnie 59.99zł ale ja kupiłam go za 37 :) Dlatego bardzo się opłacało go kupić :)

A teraz komin :
jest śliczny! Również tył ma czarny, a przód biały, co mi się bardzo podoba :) Czym się kierowałam? Oczywiście tym, aby był cieplutki :) Sprawdzałam już go na mrozach, i jest wprost idealny :)
Kosztował dużo, bo 45 zł, ale warto kupić sobie taki właśnie grzejący komin! ;)

Podobała się Wam notka? :)
Co o nich sądzicie?


5 komentarzy:

  1. Boski sweter!!!!! Kupiłam podobny tylko, że ciemniejszy za 109.99 zł :D

    Co do komina mam cały czarny z HOUSE za 29.99 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo widzę, że tak jak ja lubisz House'a :D To zawsze pierwszy sklep do jakiego wchodzę będąc w Sferze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    W Galeria-Twierdza Zamość mają otworzyć HOUSE. Koło Empiku tam :D 2 ulubione sklepy blisko siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter ładny, komin dziwnie wygląda na zdjęciu.
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń