3 grudnia 2012

Śmieszne :D

Cześć :)
Grzebiąc w Ulubionych i w folderach na moim laptopie, znalazłam parę ciekawych oraz śmiesznych obrazków :D Znalazłam też wiele piosenek, które kiedyś uwielbiałam oraz filmiki....Dzisiaj będą obrazki, filmiki kiedy indziej ;)
To zawsze mnie rozbawiało i rozbawiać nadal będzie XD





















Pamiętam, że w moim dzieciństwie, zabawa w cienie była podstawą :) Teraz już bardzo rzadko się w to bawię, prawie w ogóle.Przynajmniej mam instrukcję, jak zrobić jaki cień xD

A to mnie rozbawiło xD
Ja miałam tak wiele razy :D Ale komix mnie bardzo bawi :D Szczególnie zawsze śmieję się, kiedy widzę minę z 3 obrazka od góry XD
Ja zawsze tak robię, dosłownie zawsze :D

Wy też często robicie tak jak na obrazkach powyżej ? XD
Ja dzisiaj wracając do domu miałam z przyjaciółką ogromną głupawkę, więc teraz większość rzeczy mnie śmieszy.A was? :D

2 komentarze:

  1. Hehehe, dobre :D Najbardziej śmieszny jest ten z majtko-manem, a najbardziej prawdziwy jest ten z krzesłem xd zawsze tak robię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesła- true. Cała ja :D Ja majtkomena nigdy na szczęście nie robiłam :>
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń