4 stycznia 2013

Dłonie - wizytówką człowieka!

Z tytułem dzisiejszego posta chyba każda z was się zgodzi - nasze dłonie są poniekąd naszymi wizytówkami, w końcu to właśnie na nie zwracamy uwagę przy pierwszym kontakcie, gdy się z kimś witamy, a więc warto o nie zadbać - szczególnie zimą, kiedy są narażone na wysuszenie i wystawione na działanie niskich temperatur :)

Dla mnie dłonie, a w szczególności paznokcie są świętością, dlatego dbanie o nie stawiam na pierwszym miejscu i muszę przyznać, że jest to dla mnie przyjemność, a nie męczący obowiązek :) Dziś chciałam wam przedstawić kolejną porcję produktów od Silcare, które mi pomagają :)

Stan moich paznokci na chwilę obecną jest taki, jaki widać na zdjęciu - długie, twarde, nie są rozdwojone i nie łamią się :) Osiągnięcie takiego stanu trudne nie jest - wystarczą dobre odżywki :)


Oliwka w sztyfcie Blue CoconutGrapeseed
- Pojemność : 7 ml
- Cena : 6,99 zł 

Oliwki różnią się jedynie zapachem i kilkoma właściwościami, więc zajęłam się jedną z nich - Blue Coconut, czyli o zapachu kokosa. Aplikator jest zakończony miękkim pędzelkiem, dzięki czemu naniesienie oliwki na paznokcie i skórki jest bardzo przyjemne i proste. Zatyczka aplikatora świetnie masuje skórki, przez co substancja szybciej się wchłania. Oliwka zawiera całą masę witamin - A, B1, B2, B6, D i E, które świetnie działają na moje paznokcie. Przede wszystkim są mocniejsze - nie łamią się, a skórki wokół paznokcia wyglądają znacznie ładniej i nie są takie suche. Chciałam również zwrócić uwagę na cenę produktu - 7zł! Wydajemy mało, a otrzymujemy świetny preparat, więc jak najbardziej się opłaca!

Kolejnym świetnym produktem jest oliwka z The Garden of Colour - Sky Blue Vanilla
- Pojemność : 15 ml
- Cena : 6,99 zł

Konsystencja jest nieco gęstsza, niż oliwki w sztyfcie, a zapach bardziej intensywny - tym razem pachnie mi wanilią :) Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie kroplomierz - precyzyjny i wygodny. Oliwka ma ogólnie podobne właściwości do poprzednich preparatów - wzmacnia i nawilża, przez co poprawia wygląd :) Jednak jej skład jest trochę bardziej bogaty - zawiera witaminy A, E, C, B1, B5, B7, H, PP oraz olej mineralny. Gdybym miała wam polecić jedną z tych trzech oliwek - to postawiłabym właśnie na tą - większa pojemność i lepsze efekty - dodatkowo świetnie nabłyszcza płytkę paznokcia!

Żeby nie było tak monotonnie - czas na coś do dłoni:
Dla odmiany - przygotowałam dla was gifa z maską do rąk
- Pojemność : 200 ml
- Cena : 14 zł
W tym kremie zakochałam się nie tylko ja, ale i cała moja rodzinka, która zaczęła go ode mnie pożyczać :) Krem ma niesamowicie piękny zapach - mi kojarzący się z cukierkami, choć tak na prawdę pachnie wiśniami :) Krem ma spełniać dwie funkcje - odżywiać i nawilżać - i radzi sobie z tym świetnie! Szybko się wchłania i jest bardzo wydajny, a nawilżenie na dłoniach można odczuć przez cały dzień. Krem zawiera oczywiście witaminy - A,D, E, F oraz kolagen i lipidy. 

- Pojemność : 200 ml
- Cena : 9,90 zł
Nie ma nic lepszego jak peeling, tym razem jednak peeling w formie kremu, a więc zmywać go nie trzeba :) Zawiera ostre drobinki, które podczas wcierania w ręce bardzo przyjemnie je wygładzają - przy okazji mamy dodatkowy masaż dłoni :) Peeling pachnie pomarańczą, a więc jeszcze trochę w klimacie świątecznym :) Na opakowaniu jest napisane, że ma nawilżać i regenerować - w 100% się z tym zgadzam! Krem ogólnie szybko się wchłania, a efekty są widoczne od razu :)

Mój nowy, niebieski mani jest trochę monotonny - macie jakieś propozycje jak go ozdobić?! 

7 komentarzy:

  1. Ja nie używam żadnych kremów, ale wkurza mnei to jak wszyscy komentują, że mam długie paznokcie a sami mają brzydkie i zaniedbane, że jak patzre to mam ochotę rzygnąć :/ W sumie kobieta ebz długich paznokci to nie kobieta


    only-colorful.blogspt.com zajrzysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię długich paznokci...Z żadnych odżywek ani oliwek nie korzystam, bo mam ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, ja nie przepadam za długimi paznokciami, ale kiedyś zapuszczałam i się połamały :C Ale no nic.. a ty masz takie piękne dłonie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie przez wakacje paznokcie 'hodowałam' ale do szkoły trzeba było obciąć :D Ciesz się, że nie widziałaś paznokci mojej nauczycielki od matmy, bo ja nie wiem jak można je tak zaniedbać...
    Mi się twoje paznokcie podobają :3
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kremów nie używam. Manicur jest booski :D Może do niebieskiego MANI białe płatki śniegu?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz nakleić jakieś malutkie brylanciki, ładnie to wygląda :)

    Niepomalowanych długich paznokci nie lubię, ale pomalowane jak najbardziej tak ;)
    Ostatnio miałam połowę krótsze od Ciebie, a i tak mi się połamały ;/ Używam dwóch odżywek do paznokci i codziennie kremu do rąk. Sporo ludzi mówi mi, że mam ładne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych odżywkach więc chyba są dobre i się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń