15 lutego 2013

"Keith" (2008)

Cześć :)
Przedwczoraj wieczorem obejrzałam świetny film. Podobny do "Szkoły uczuć", ale wydaje mi się, że ten jest bardziej wzruszający. Raczej jest mało znany, ale warty obejrzenia. Z pewnością obejrzę go jeszcze nie jeden raz <33
Jak już widać, tytuł tego filmu to "Keith" - jest to imię głównego bohatera. W filmie co chwilę dowiadujemy się czegoś nowego. Główny bohater jest bardzo tajemniczy, nic o nim nie wiemy. Według mnie film jest świetny, będę do niego wracać. SPOILER Niestety zakończenie przykre :( Gdyby jednak był happy end, z filmu zrobiłaby się młodzieżowa papka z happy endem - tak to, film ma sens. Końcówka mnie przygnębiła, no ale cóż :( SPOILER Na mnie film, zrobił ogromne wrażenie.
Obsada:
Jesse McCartney - Keith
Elisabeth Harnois - Natalie
Ethan Phillips - Pan Miles
Margo Harshman - Brooke
Ignacio Serricchio - Raff
Aktorzy mało znani, ja osobiście nie znam chyba żadnego.
Opis:
Keith i Natalie spotykają się po raz pierwszy na lekcji chemii, kiedy to zostają partnerami do zajęć. Keith - biedny, tajemniczy chłopak, któremu na niczym nie zależy, nie ma nic do stracenia. Natalie - dziewczyna pochodząca z bogatej rodziny, gra w tenisa, uczy się bardzo dobrze, a to wszystko po to, żeby dostać się do dobrego college'u. Czy Keith zawróci Natalie w głowie i czy ona pozna jego tajemnicę, kończąc ze swoimi marzeniami?
Keith miał kilka tajemnic - szokujących. Ale jakie są to tajemnice, zobaczycie jak obejrzycie ;)
Informacje dodatkowe:
Film nie był nominowany i nie dostał żadnej nagrody - wielka szkoda :(
Powstał on na podstawie opowiadania Ron'a Carlson'a.
Błędy:
W scenie, gdy Natalie pyta Keitha gdzie naprawdę mieszka, za każdym razem gdy kamera skupiona jest na jego twarzy, nie widać na jego ramieniu paska plecaka. Jednak gdy kamera skupiona jest na twarzy Natalie i plecach Keitha, wyraźnie widać pasek na jego prawym barku.
Zdjęcia:








Końcówka filmu


Uwielbiam ten film, piękny jest. Mam do niego słabość.
PS. Przepraszam też za dziwne odstępy pomiędzy zdjęciami, nie wiem co się stało.

Znacie? Oglądaliście? :3

Materiały pochodzą z Filmwebu.

5 komentarzy:

  1. Jak widać film ciekawy. Miałam dziś obejrzeć sobie jakiś film, ale dowiedziałam się o asteroidzie i będę z koleżanką oglądała o 20 na TVN24. Spróbuję obejrzeć jutro. Z tymi nagrodami, to pewnie jest tak, że film kończy się źle co przyciąga niewiele widzów. Ja nie przepadam za smutnymi zakończeniami, ale czemu nie, zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eneril Dil - wiesz co jest najciekawsze? Na wszystkich dramatach płaczę, a i tak je uwielbiam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Recenzja. Opiszesz EFEKT MOTYLA?? Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja :D
    Może obejrzę c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam szkołę uczuć, więc Keith wylądował na mojej liście filmów do obejrzenia po tej twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń